Juventus címeres torta


Sógornőm, a keresztfiának  születésnapjára kérte,hogy csináljak egy Juventus-os tortát mert ők a kedvenc football csapata.Még soha nem csináltam ehhez hasonlót,(címeres tortát)itt- ott hagy is némi kívánni valót maga után,de saját hibáiból tanul az ember,és majd legközelebb,változtatok  néhány dolgon,de azért szerintem  nem lett annyira rossz.Tehát sütöttem 2db 4tojásos 26 cm-es kerek kakaós piskótát az elkészítését nem írom le itt megtalálod,csak az anyag mennyiséget írom le a bejegyzés végén,főztem hozzá  2 adag csoki krémet,kívül belül ezzel kentem meg,betettem a hűtőbe,és mikor a krém már megdermedt akkor vontam be fehér fondanttal,és azután díszítettem.A sablon formákat előre kivágtam egy pvc tányér alátétből :-),na itt rontottam el mert ez nem egy merev,és  így nagyon könnyen elmozdul a sablon kivágásánál,legközelebb egy merevebb, kemény anyagból kell kivágni a sablont.A piskóta hozzávalói:

4db tojás
36dkg liszt
33dkg cukor
30dkg margarin
1dl tej
1vaníliás cukor
1 sütőpor
2ek kakaó

11 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Látogatotság: