Bonbon(karamellás,és kapuccinos)

Elkészítettem életem első bonbonjait,karácsonyra zömével saját készítésű ajándékokat készíttetem  így a bonbont is annak szántam a nagymamáméknak,még sok finomsággal egybekötve:).Motivációt,ötletet receptet:-)Edótól,és Bonbon mániától szereztem,csodás bonbonokat készítenek.Beszereztem kettő bonbon formát,és már csak az alkalmat vártam:-)
Kétfélét készítettem,egy kapuccinósat,amit Edónál láttam,és egy karamellásat,amit saját elképzelés alapján készíttetem.
Kapuccinós lett a fehér csokis,gőz felett felolvasztottam 10 dkg fehér csokit,kikentem vele a formát belűről,majd betettem a fagyasztóba 5 percre,közben főzött  3ek kapuccinóba tettem 5dkg fehér csokit,és azt is felolvasztottam gőz fölött,ez lett a töltelék,majd kivettem a formát  a fagyasztóból és megtöltöttem a töltelékkel,csak annyit hagytam el ,hogy fehér csokival letudjam zárni a tölteléket,majd visszatettem a hűtőbe kb 15 percre,majd kivettem,és lezártam a töltelék tetejét a maradék fehér csokival,vissza a hűtőbe,és egy pár óra múlva kinyomkodtam a formából.
Hozzávalók:
10 dkg fehér csoki a külsö részére
5dkg fehér csoki a tölteléknek
3ek főzött kapuccino

A tejcsokis karamellás lett,ugyanúgy készült mint a fehércsokis,csak a töltelék lett más ,volt itthon vajkaramellás  cukrom,8 db-ot összemorzsoltam ,adtam hozzá 1ek capuccinót(maradt az előzőből annyi),és gőz felett felolvasztottam,és ezt töltöttem a bonbonokba.
Hozzávalók:

10 dkg tejcsokoládé a külsö részhez
8db vajkaramellás cukorka
1ek kapuccino

17 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ötlet a sajátkészítésü ajándékok ,én is szoktam más években ,de az idén nem jött össze :(

    VálaszTörlés
  2. Igen szerintem is jó,nagyobb meglepetést is tudsz okozni.

    VálaszTörlés
  3. Szemet gyönyörködtető finomságok! Elfogadnám dobozostól! :-DDD

    VálaszTörlés
  4. Köszi Mézi:-)A bonbonokról lehet szó:-)

    VálaszTörlés
  5. Ditta!

    Azta, de jó lett!!
    Ilyen félgömb formát vettem én is nemrég, nagyon klassz kis ajándék. Gondolom lesz öröm, aki kapja :-))

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm Gesztenye:-)A nagymamáméknak készítettem karácsonyra:)

    VálaszTörlés
  7. Ditta!
    A férjem nem szereti az étcsokit, de a bonbont igen! :-)
    Milyen tejcsokit használtál? Sajnos sok a silány minőségű tejcsoki, ezért szeretném elkerülni a kudarcot.

    VálaszTörlés
  8. Mmm, finomak lehetnek! Én még győzködöm magam, hogy igen, elég ügyes vagyok, hogy nekiálljak annak "az első" bonbonnak... :)

    VálaszTörlés
  9. Meseszépek lettek! S az ízük... Mindkettőt jaj de boldogan bevállalnám :-)

    VálaszTörlés
  10. Rágica!
    Ez volt az első bonbonom,:-)így nem sok tapasztalatom van,hogy milyen csoki a legjobb,Én Lidliset használtam,de szerintem,nem az igazi,legközelebb biztos jobb minőségűt használok:)

    VálaszTörlés
  11. Egycsipet-Finomak bizony,szerintem ne várjál az első bonbonnal,itt az alaklom ünnepek akár ajándékba is,tuti menni fog:-)

    Viki-Köszönöm,adnék szívesen:)

    VálaszTörlés
  12. Nagyon szépek lettek, szívesen bedobnék 1-2 darabot:)

    VálaszTörlés
  13. Ditta, gratulálok!!
    Jöttem és meglepődtem:) Fantasztikus bonbonokat készítettél! Nagyon ügyes vagy!!

    VálaszTörlés
  14. Ditta, gyönyörűek!!! Ezek az elsők??? Milyen lesz a többi?:-)

    VálaszTörlés
  15. Családi tűzhely-köszönöm,cseréljünk a diós mazsolás szaloncukorért:))

    Trinity-Köszönöm kedves vagy:-)

    Latsia-Köszönöm,igen ezek a legelsők:-),remélem finomak lesznek:-)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Látogatotság: