Virslis szezámmagos kifli-kukoricasálátával.


Fő ételnek,előételnek ,vendégvárónak,nagyon sokféle variáció lehetséges,nagyon finom bármelyik formában tálaljuk,nálunk ma ebédre volt.
A virsliket megfőzzük,ha megfőtt félretesszük,hagy hűljön ki,addig lereszeljük a sajtot,lisztes felületen kinyújtjuk a tésztánkat(én  fagyasztott leveles tésztát használtam),kb10-12cm négyzetekre felvágtam,megszórtam sajttal,majd a kihűlt virslit félbe vágtam ,rá tettem a tésztára és átlósan fölgöngyöltem,és sütőpapírral kibélelt tepsibe tettem ,a tetejét megkentem tojással. Szezámmagot készítek,picit beolajazott serpenyőbe lassú tűzön folyamatos ,kevergetés,forgatás közben megpirítjuk kb 8-10 perc,a megpirított szezámmaggal megszórtam a kiflik tetejét,180 fokra előmelegített sütőben kb20 perc alatt megsütöm.
Közben elkészítem a kukoricasalátát,a kukoricát vegetás vízben felteszem főni(fagyasztott kukoricát használtam).A tejfölt ,majonézt,mustárt,az apró kockára vágott lila hagymát,sót,citromlét,cukrot,alaposan összekeverem,majd a meg főt lecsöpögtetett  kihűlt kukoricát,összekeverem az elkészített mártással.

Hozzávalók,a kiflikhez:
12 db virsli
15 dkg trapista sajt(de lehet füstölt is,ha valaki úgy szereti)
leveles tészta(nekem 40 dkg volt a 3 tészta)
3-4ek szezámmag
1 egész tojás
olaj,liszt

Kukoricasaláta:

40dkg fagyasztott kukorica
2 kis doboz tejföl
2dl majonéz
1ek cukor
1tk mustár
fél fej lila hagyma
1tk citromlé

6 megjegyzés:

  1. Tényleg egy rugóra járt az agyunk:))Viszont a te verziód sokkal finomabb!Mi tegnap ettük egyébként.

    VálaszTörlés
  2. Egy kis csokival lehetne cserélni? :-))
    Nagyon guszta!

    VálaszTörlés
  3. Köszi Edó,de csak azért,mert nekem volt hozzá köret is:)

    VálaszTörlés
  4. Bonbon mánia köszi, hozhatod a kóstolókat,kezdjük a nutellás marcipánossal,utána a többit:-))

    VálaszTörlés
  5. Itt is egy ilyen kis szépség! Imádom, nagyon guszta ezzel a salival!

    VálaszTörlés
  6. Egy csipet köszönöm,igen Edónál is ugyan ez volt:)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Látogatotság: