Leveles tésztában sült csirkemáj-céklasalátával


Csirkemájas ételt ettem volna,így esett erre az ételre a választásom,leveles tésztában sült csirkemájra,és múltkor nagyon ízlett a almás céklasaláta így azt készítettem mellé a céklasaláta receptje itt található.
A céklasalátát már előző este elkészítettem, hogy jól összeálljon a mai ebédre. A májat megtisztítottam, megmostam, és tejbe áztattam kb. két órára. Majd egy pici olajat forrósítottam a hagymát megdinszteltem, majd hozzáadtam a májat, lepirítottam, megborsoztam, és fedő alatt puhára pároltam. Közben kinyújtottam a leveles tésztát, négyfelé vágtam. Mikor kész volt a máj, megsóztam, villával összetörtem, beletöltöttem a tésztákba, batyut csináltam belőlük, tojással megkentem a tetejüket, és szezámmagot, lenmagot, tökmagot, napraforgó magot szórtam rájuk, és előmelegített sütőben180 fokon kb. 15-18 percig sütöttem.



Hozzávalók a batyuhoz:

30 dkg csirkemáj
1 fej vöröshagyma
só,bors
1 fagyasztott leveles tészta
tetejére szezámmag, lenmag, tökmag, napraforgó mag
lekenéshez 1 tojás

14 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ötlet ez is! ... Na és, hogy mennyire egészséges! :-)

    VálaszTörlés
  2. Milyen hívogató ez a sali. Nagyon guszta!A csirkemájat mindennap megenném, annyira oda vagyok érte.

    VálaszTörlés
  3. Nagon tetszik a blog színed, olyan nyugtató.

    VálaszTörlés
  4. Milyen jó ötleteid vannak!! Pikk-pakk elkészül és azzal a salátával nagyon finom lehetett. El is csenem a receptet, mert én is szeretem a csirkemájas ételeket.:)

    Nagyon szép lett a háttered, olyan tavaszias hangulatú!!!

    VálaszTörlés
  5. De szeretem a leveles tésztás ételeket! Májjal még nem csináltam, de kipróbálom, köszi az ötletet!

    VálaszTörlés
  6. Micsoda ujruhába tetszett bújni ??? Nagyon szép lettél. Honnést vetted ?

    Nálunk ezen a héten -véletlen- kétszer is volt csdirkemáj, de egyszer sem bántuk meg.
    Nagyon ötletes, ahogy kitaláltad. A salid, pedig imádni való.

    VálaszTörlés
  7. A máj számomra megunhatatlan, a saláta színe pedig gyönyörű! Finom lehetett!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szeretem a céklasalátát, igaz a májat nem szeretem, de a család igen :-)

    VálaszTörlés
  9. Margitka,tegnap olyan egészséges napunk volt:-)

    Juci,ugye hogy olyan nyugtató:-),mi is imádjuk majdnem minden héten van:-)

    Giza köszi,próbáld ki érdemes, a saláta recept meg Tőled van,azt tudod milyen:-)

    Erinacea,próbáld ki nem bánod meg:-)

    Vikikém,még a Giza küldte a linket ahol találtam a hátteret,majd átküldöm:-)Mi sem bánjuk meg soha sem:-)

    Trinity,tényleg finom volt:-)

    Otti,pedig így az igazi együtt,:-),de külön is finom azért:-)

    Mary,nagyon finom volt,gyorsan el is fogyott:-)

    VálaszTörlés
  10. Oké, várom, mert az enyém, valahog olyan kissé sötétre sikeredett :)

    VálaszTörlés
  11. Viki mindjárt küldöm,hogy vidítsál minket:-)

    VálaszTörlés
  12. Bianka,próbáld ki érdemes,tényleg finom:-)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Látogatotság: