Joghurtos erdei gyümölcsös torta


Egy 13 éves kislánynak a születés napjára készült ez a joghurtos erdei gyümölcsös torta.
Vaníliás piskóta 26 cm-es karikába,a joghurtos krémet meg így készítettem: a joghurtot a zselatinnal, a cukorral felmelegítjük. Amíg hűl felverjük a tejszínhabot. A kihűlt joghurtot összekeverjük a tejszínhabbal, és a gyümölcsök nagy részével.Ezzel a krémmel kentem meg a tortát, majd az oldalát tejszínhabbal díszítettem, a tetejét pedig a maradék gyümölccsel, és zselatinnal.A rózsa fondantból készült.

Hozzávalók:

6 dl erdei gyümölcsös joghurt
4 ek zselatin
4 ek cukor
3 dl tejszín
friss erdei gyümölcsök vegyesen,ha nincs akkor fagyasztott
3 dl tejszín az oldalára
2 tasak piros tortazselé

17 megjegyzés:

  1. Csodaszép, finomak ezek a gyümölcsös torták.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon guszta. Az erdei gyümölcs joghurt torta az egyik kedvencem. :)))

    VálaszTörlés
  3. Csodálatos, igazi nyári finomság!!! Most feltudnám falni az egészet.:))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett és persze gusztusos is:-)

    VálaszTörlés
  5. Igazán ízléses tortákat készítettél most is! ... Ünnepélyes valóban ez az erdei gyümölcsös torta is! :-)

    VálaszTörlés
  6. Jaj de gyönyörű, s hogy én mennyire szeretem a joghurtos dolgokat, meg a gyümiseket is.

    OFF: Dittus, lenne egy pár személyes kérdésem Hozzád, de a levelezőrendszerem meghülyül. Le is töröltem, majd ujra telepitettem, de változatlanul nem normális, mert az elküldött leveleim visszajönnek a saját postafiókomban. Vannak kivételes esetek -nagyon kevés számban- hogy eljut a cimzetthez.

    Megtennéd, hogy küldsz egy üres levelet, hogy válaszolni tudjak? Hálás köszönetem. Ugyanis az a tapasztalat, ha válaszként megy a levél, akkor nagyobb az eshetőség, hogy célba is ér.

    VálaszTörlés
  7. Feketepillangó köszi szépen:-)

    Anikó,köszönöm:-)

    Kati,köszi,én is,mi is nagyon szeretjük,főleg így nyáron,jó könnyű desszert:-)

    Petra,köszi,el is hiszem:-)

    Gizus,most én is feltudnám falni:-)

    Adry,köszi szépen:-)

    Margitka,köszi szépen,igyekeztem,megyek szét nézek Nálad is,milyen finomságokat készítettél:-)

    Panna,köszi szépen:-)

    Egy pici,köszönöm:-)

    Vikuci,mi is nagyon szeretjük,már eleget is tettem a kérésednek:-)

    VálaszTörlés
  8. A tetején a zselé szeretném megkérdezni hogy készült!Mert tortazselé van írva,aztán pedig zselatin.

    VálaszTörlés
  9. Piros színű Dr.Oetker tortazselét tettem a tetejére.

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm a segítséget!

    VálaszTörlés
  11. Szia!Kérdezném,hogy piskóta csak az alján van?több rétegben nem lehet ezt készíteni?

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Látogatotság: