After Eight torta


Ez a torta anyukámnak a születésnapjára készült.Még a jó múltkorában,láttam egy csodaszép tortát Citromhabnál,és a receptet elolvasva,tudtam,hogy ezt fogom anyukámnak elkészíteni a születésnapjára.A receptet követve készítettem a tortát,és nagyon finom lett,ezúton is köszönöm Citromhabnak a receptet,érdemes ellátogatni hozzá,sok szép ,és finom dolgokat találni nála :-)!Annyiban tértem el az eredeti recepttől,hogy több csokoládét tettem bele,meg egy picit több tejszínt.
Elkészítése: A joghurtot a tejfölt, citromlevet, héjat, cukrot, zselatint összemelegítjük. Amíg hűl, addig felverjük a tejszínhabot, és a kihűlt krémhez adjuk, majd beletördeljük a csokilapocskákat.(Én egy kicsit több csokilapocskát raktam bele.) A felolvasztott vajat összekeverjük az elmorzsolt győri édes keksszel, és a torta karikába nyomkodjuk. Rátesszük a krémet, és hűtőbe tesszük 3-4 órára. Ha kellően megdermedt, tejszínhabbal díszítjük az oldalát, és a tetejét. Én a tetejét még csokilapokkal, és gyöngycukorral díszítettem.

Hozzávalók:

Egy csomag győri édes zabfalat
10 dkg olvasztott vaj

A krémhez:

400 g natúr joghurt
200 g tejföl
150 g cukor
1 1/2 citrom leve
1 reszelt citrom héja
500 g hulala
15 db After Eight csokilapocska
20 g zselatin

A díszítéshez:
hulala
csokilapocska
gyöngycukor



12 megjegyzés:

  1. Nagyon sok boldog szulinapot kivanok az anyukadnak,a torta biztos nagyon finom volt,jo receptnek tunik,biztos kiprobalom:)Remelem minden rendben van veletek,puszi a Fannikanak :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon finomnak hangzik. El is mentem a receptjét, köszönöm. :))))

    VálaszTörlés
  3. Imádom csokiban, micsoda finomság lehet tortában

    VálaszTörlés
  4. Nagyon finom lehet, mentettem is a receptet. Isten éltesse sokáig anyukádat!

    VálaszTörlés
  5. Isten éltesse az ünnepeltet!!! A torta nagyon szép lett:-))

    VálaszTörlés
  6. Boldog szülinapot anyukádnak!
    Nagyon jól néz ki a torta, a párom főleg szeretné, odavan az after eight-ért!
    Marcsi

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű lett, ahogy azt már megszokhattuk Tőled. Isten éltesse Anyukádat.

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörű tortát sütöttél anyukádnak, utólag is boldog szülinapot kívánok Neki! Az én anyukámnak is közeleg a szülinapja. Gondolkodom rajta, hogy vagyok e elég ügyes egy torta sütéséhez. Szerencsére van még pár napom a döntésig..

    VálaszTörlés
  9. Hú de csodás tortával köszöntötted fel édesanyádat! ... Én is nagyon sok boldog születésnapot kívánok még Neki, és jó egészséget hozzá! :-)

    VálaszTörlés
  10. Barátnőm,köszönjük szépen.Jól vagyunk köszönjük:-)puszi nektek is majd írok mailt

    Petra köszi szépen,nagyon finom:-)

    Bianka,anyukám ugyan így van vele:-)

    Angi,köszönjük szépen:-)

    Citromhab,köszönjük,és az isteni receptedet is!:-)

    Marcsi,köszönjük,ahogy anyukám is:-)

    Kati,köszi szépen:-)

    Marika,köszönjük aranyos vagy!:-)

    Panna,köszönjük kedves vagy,persze,hogy vagy bátran neki állhatsz:-)Anyudnak is boldog szülinapot így előre is:-)

    Vicuska,köszi szépen,finom bizony:-)

    Margitka,köszönjük szépen ,aranyos vagy!:-)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Látogatotság: