Pókerasztal torta





A kereszt fiúnk születésnapjára készült ez a torta még márciusba,csak nem lett még feltéve a fotó róla. Volt az online cukrász verseny,én meg oda kimondottan nem készítettem tortát,de azért hogy részt vegyek rajta,nem is az eredmény miatt,csak úgy mert még soha nem indultam ilyen versenyen:-) beküldtem ennek a tortának a fotóját.A tortalap,kakaós piskóta volt,csokoládékrémmel,és ami a lényeg,nagyon tetszett,és ízlett a kereszt fiúnknak:-)
Na és itt jön a meglepetés,a torta ezüstérmet ért a versenyen,aminek hihetetlen mód megörültem,mert egyáltalán nem számítottam ilyen eredményre,nagyon örülök,hogy ilyen eredményt értem el,hiszen,még csak párhónapja kezdtem tortákat készíteni,és ez számomra ez nagy öröm!:-))

26 megjegyzés:

  1. Gratulálok a sikeredhez! Szép a tortád! :)

    VálaszTörlés
  2. Sok szeretettel gratulálok az ezüstéremhez, nagyon megérdemelted!

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok Neked az éremhez!Megérdemelted!
    Annyira élethű ez a torta is!A szivar az asztal végén!
    Profi vagy!:-)

    VálaszTörlés
  4. Megint nagyon ötletes ez a torta. De nemcsak az ötlet szuper, hanem a kivitelezés is. Csak gratulálni tudok. És ahhoz is, hogy ilyen szép helyezést értél el vele! :)

    VálaszTörlés
  5. Dittusom nagyon megérdemled ,gratulálok,szép ígényes munka:)
    Puszikállak:)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon király! Még a szivar is ott van ;-)

    VálaszTörlés
  7. és gratulálok a díjhoz, szép eredmény!

    VálaszTörlés
  8. Óhhh, nagyon sok szeretettel gratulálok a szép eredményhez.
    Hová lehet ezt még fejleszteni?
    Nagyon de nagyon ügyes vagy:-))

    VálaszTörlés
  9. Tiszta szívből gratulálok a díjhoz, nagyon ügyes vagy ! Megérdemled, hiszen gyönyörű tortákat készítesz , ez is csodaszép lett!

    VálaszTörlés
  10. Ditta gratulálok az eredményhez. A torta is nagyon mutatós nem is csodálkozok, hogy dobogós lettél! Csak így tovább, gyönyörűséges tortákat sütsz!

    VálaszTörlés
  11. Gratulálok nagyon ügyes vagy,tudták hogy kinek kell adni mert mindig nagyon szép munkákat adsz ki a kezed alól.

    VálaszTörlés
  12. Szívből gratulálok Neked!
    Ez már kijárt Neked:-)
    Nagyon ügyes vagy,tökéletes munka!

    VálaszTörlés
  13. Gratulálok, nagyon ügyes vagy. A páromnak is meg kell mutatnom ezt a tortát, nagy pokeres ő is.

    VálaszTörlés
  14. Nem csodálkozom a jó eredményen, hisz' csodaszép a tortád :) Gratulálok!

    VálaszTörlés
  15. Mary,köszönöm szépen:-)

    Erinacea,köszönöm kedves vagy!:-)

    Nellike,köszönöm szépen,attól azért még messze vagyok,de igyekszem:-)

    Márti,köszönöm szépen!:-)

    Marika,köszönöm aranyos vagy:-)

    Barátnőm,köszönöm kedves vagy!:-)Puszi.

    Bianka,köszönöm:-)

    Anazar,köszönöm aranyos vagy!:-)

    Gesztenye,köszönöm,de azért van még mit fejlődni!:-)

    Angi,köszönöm szépen kedves vagy!:-)

    Panna köszönöm,majd igyekezni fogok a továbbiakba is!:-)

    Rózsika,köszönöm szépen!:-)

    Adry,köszönöm szépen:-)

    Kati,köszönöm,akkor biztos fogja értékelni:-)

    Adél,köszönöm szépen:-)

    VálaszTörlés
  16. Dittus GRATULÁLOK!!!!!! Meseszép a torta, olyan élethű. Nagyon ügyes vagy. Tiszta szívből kívánom, hogy még sok-sok díjat nyerjél a csodálatos remekműveiddel.:)

    VálaszTörlés
  17. Nagyon szép torta és precíz munka van rajta! Megérdemelted a díjat!!! Gratulálok!!! Kérlek nézz be hozzám, vár egy meglepi.

    VálaszTörlés
  18. Annyira szép, hogy most rögtön én aranyéremmel díjazlak!!!

    VálaszTörlés
  19. Gratulálok az eredményhez, nagyon ügyes vagy, tényleg megérdemled!
    Hogy lehet ilyen egyenes, síma felületűre megcsinálni az oldalát??? :-)

    VálaszTörlés
  20. Gizusom,köszönöm szépen nagyon kedves vagy ,igyekezni fogok ígérem!:-)

    Cecília,Köszönöm szépen,oké benézek:-)

    Juci,nagyon aranyos vagy,köszönöm szépen!:-)

    Eszter,köszönöm szépen,át kell kenni egy párszor krémmel:-)

    VálaszTörlés
  21. Kedves Ditta!
    Gratulálok!!! Hogy csinálod ilyen fényesre? Van rá valami házi praktika?
    Lora

    VálaszTörlés
  22. Lora,köszönöm a dicséretet,az oldala az ételfestékkel van festve attól olyan fényes,többször átfestettem,a zöld részt meg szőlőmag olajjal kentem át.

    VálaszTörlés
  23. Most vettem észre, hogy még nem is gratuláltam, ne haragudj! :(
    Nagyon szép precíz munka, megérdemelted az érmet!

    VálaszTörlés
  24. Pixie,köszönöm szépen, kedves vagy!:-)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Látogatotság: