Őszibarackos csirkemell


Már régóta ettem volna őszibarackos csirkemellet. Volt a fagyasztóban, így ez lett belőle. A receptet a life.hu oldalán találtam. A csirkemelleket vékony szeletekre vágtam, sóztam, majd egy kivajazott tepsibe raktam. A tetejére kerültek az őszibarack szeletek. Besamell mártást készítettem. Vajon a lisztet zsemleszínűre pirítottam, majd hozzáadtam az őszibarack befőtt levét, és a tejszínt.Ezt a mártást ráöntöttem a csirkemellekre, letakartam alufóliával, és 180 fokos sütőben 25 percig sütöttem. Majd az alufóliát levéve rátettem a reszelt sajtot, és visszatettem még tíz percre, a sajtot rápirítani. Rizzsel tálaltam.

Hozzávalók:

1 kg csirkemell
1 konzerv őszibarack, vagy befőtt
3 ek vaj
2 ek liszt
3 dl tejszín
15-20 dkg sajt
rizs

12 megjegyzés:

  1. Biztos finom, majd kipróbálom! ;-)
    Szeretnélek invitálni egy játékra, kérlek nézz be hozzám!

    VálaszTörlés
  2. Tetszik ez a reci!Nekem is van egy barackos receptem, de a Tied jobban hangzik a besamell miatt!Dórim nagyon szereti a besameles dolgokat!Elviszem!Puszi

    VálaszTörlés
  3. Az egyik nagy kedvencünk a gyümölcs-hús kombináció!

    Remek!!

    VálaszTörlés
  4. Én is imádom a gyümölcs-hús kombinációt! Biztos kipróbálom!

    VálaszTörlés
  5. Dittus ez isteni finom lehet, imádom a gyümölcsös húsit. Őszibarackos hússzeletet sokszor sütök, de ez annál sokkal finomabb lehetett. Már viszem is a receptet.:)

    VálaszTörlés
  6. Szia! Kérlek, nézz be hozzám egy játék erejéig!

    VálaszTörlés
  7. Isteni lehet:-)
    Nézz be hozzám légyszí, meghívlak egy játékra:-)

    VálaszTörlés
  8. Gyümölcs-hús párosításban eddig csak narancsot használtam, de ez a recepted nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  9. Eszter,Köszönöm:-)

    Nellike,próbáld ki nem fogod megbánni,nagyon finom,Dórikának biztos fog ízleni!:-)

    Viki,mis is nagyon szeretjük!:-)

    Angi,Neked is csak azt tudom mondani,hogy nem fogod megbánni!:-)

    Mary,köszönöm szépen:-)

    Gizus,nagyon finom!:-)Örülök,ha kipróbálod!:-)

    Ottis,finom nagyon!:-)

    Márti oké köszi,már részt is vettem benne:-)

    Gesztenye,köszönöm,a játék teljesítve!:-)

    Kati,én is idáig legfőképpen azt,de ez nagyon finom próbáld ki nem bánod meg!:-)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jó recept ez is! Jöjjön már az őszibarack szezon! Legkésőbb akkor ki fogom próbálni!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Látogatotság: