Szamócás pudingos piskóta



Egy egyszerűen elkészíthető,sok féleképpen variálható és nagyon finom sütemény.
Sütök egy sima piskótát,lehet vizes piskóta,én most simát sütöttem,tojás,cukor liszt,a tojásokat szétválasztom ,a sárgáját,és a fehérjét külön külön habbá verem,a fehérjét,úgy hogy közben hozzáadom a cukrot,majd óvatosan összeforgatom,a sárga habbal,majd a lisztet hozzászitálom,,ezt is óvatosan beleforgatom,majd egy sütőpapírral kibélelt tepsibe (30x40 cm-es) öntöm,és 150 fokos előmelegített sütőben 30-35 perc alatt megsütöm,közben megfőzöm a pudingot,jelen esetben tutti-fruttisat,és csokoládésat ,egy egy tasak tartalmát fél liter tejjel főztem meg,4ek cukorral összekeverve.A tetejére,meg szamóca szörpöt,főztem vaníliás pudinggal,majd,amikor a piskóta megvan a pudingokat rákenem a tetejére fele- fele arányban,majd a szamócás mázat rákenem,hűtőbe teszem,és fél óra múlva fogyasztható.
Hozzávalók:

A piskótához:
6 db tojás
12 dkg cukor
12 dkg liszt

A pudingokhoz:
1 tasak csokoládés pudingpor
1 tasak tutti-frutti pudingpor
Az egészhez 1 l tej
8ek cukor

A mázhoz:

7 dl szamóca szörp (1,5 dl szörp,5,5 dl szóda)
2 tasak vaníliás puding.

10 megjegyzés:

  1. Nagyon gusztusos!!! Főleg a csoki krémes :-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon guszta, most éppen erre a finomságra lenne nagy szükségem!!! Tényleg egyszerű, viszem is a receptet.:)

    VálaszTörlés
  3. Hü de jo néz ki,biztos kiprobálom.

    VálaszTörlés
  4. Üdítő süti lehet!Főleg nyáron nagy melegben.
    Citromosan is el tudnám képzelni.:-)

    VálaszTörlés
  5. Mindkettő szép színes! Nagyon guszták!
    Jól fogna most egy szeletke!

    VálaszTörlés
  6. Fahéj-Café,köszi szépen,nekem is jobban tetszett:-)

    Mónik,köszi,finom is volt:-)

    Gizus,sajna már el is fogyott,de elkészíteni,tényleg pillanatok alatt lehet,csak ajánlani tudom,meg aztán úgy variálhatod ahogy akarod:-)

    Angi,tényleg nagyon fincsi:-)

    Rózsika,köszi próbáld ki:-)

    Nelli,tényleg könnyű,nyári süti,és ahogy írtam is számtalan variálása van:-)

    Juci,köszönöm,mutatós és finom,habár a küllemmel most nem sokat foglalkoztam,csak gyorsan összecsaptam:-)

    Bianka köszi szépen!:-)

    Gesztenye,egyszerű,de finom és gyors!:-)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Látogatotság: