Kreatív blogger díjat kaptam.


A minap,díjat kaptam Cakeni barátnőmtől egy Kreatív blogger díjat,aminek nagyon megörültem,és nagyon szépen köszönök,közben még megkaptam Angitól,Adrytól, Rózsikától, Pannától,Edótól ,Gabitól,amit nagy megtiszteltetésnek érzek,hogy ennyien látnak kreatívnak:-)A díjjal kapcsolatos szabályok.El kell mondanom tíz dolgot amit szeretek:
-Szeretek a családommal lenni.
-Szeretek ,sütni főzni.
-Szeretem az állatokat.
-Szeretek kertészkedni.
-Szeretem a természetet a tavaszt.
-Szeretek kirándulni
-Szeretek olvasni(habár mostanában nagyon kevés időm van)
-Szeretem a rendet
-Szeretem az őszinteséget.
-Szeretem a Balatont.
Most jön a neheze,tovább kell adni tíz embernek akit kreatívnak tartasz.Mindenki,más és más dologért kreatív,szinte mindenki megérdemli ezt a díjat is,amit szerintem meg is fog kapni mindenki:-),na,de akkor megnevezek 10 blogot akiknek én szívesen tovább adnám a díjat.

Cakeni
Erinacea
Ottis
Gizus
Viki
Feketepillangó
Bianka
Nelli
Mary
Juci

9 megjegyzés:

  1. Dittus köszönöm szépen, hogy rám is gondoltál!

    VálaszTörlés
  2. Megérdemled!Én is díjaztalak:)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a díjhoz!!!

    Nagyon köszönöm Ditus!!! Igaz már többször is megkaptam ezt a díjat, és párszor írtam is magamról, de nagyon jólesik most is.:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szívesen mindenkinek lányok!:-)

    Edó,köszönöm szépen,hogy megtisztelsz!:-)

    VálaszTörlés
  5. Barátnöm bocs hogy csak most reagálok,vídéken voltam a lányokkal ,három napig, (persze nincs internet),nagyon köszönöm hogy rám is gondoltál,puszikállak:)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Látogatotság: