Isler


A másik nagy kedvencünk az isler,amikor linzert sütök,ki nem maradhatna,és én gyakorlatilag ugyan azt a tésztát használom az islerhez mint a linzerhez,tudom,hogy sokan diós tésztát használnak,és más is az íze ,én is szoktam,de nagyon ritkán  inkább a linzer tésztát használom ,szóval ugyan úgy készítem mint a linzert,csak a belsejébe vegyes gyümölcs ízt szoktam kenni,amikor már kihűlt a  sütemény karikák,hagyom egy pár órát,vagy akár egy éjszakát is pihenni az összeragasztott süteményeket,majd gőz fölött csokoládét olvasztok ,teszek hozzá egy pici olajat,majd a felolvadt csokoládéban mártogatom a süteményeket,majd egy rácsra teszem,amíg megköt a csokoládé.
Hozzávalók,a belsejébe:

1 üveg vegyes íz

A bevonáshoz:
20 dkg csokoládé
3-4 ek olaj

7 megjegyzés:

  1. Én mogyoróval is szoktam, nem csak dióval. Guszta lett, a linzerjeid is nagyon szépek, megyek is ebédelni... :))

    VálaszTörlés
  2. Oh itt az isler is!Most már biztos, hogy sütök húsvétra!:-)

    VálaszTörlés
  3. Anyukám régebben nagyon sokszor sütött Islert, nagyon szerettük, mostanában nem sütött, nem tudom miért.

    VálaszTörlés
  4. De jó, h megláttam ezt most itt nálad, kedvet is kaptam hozzá!

    Nagyon guszta lett, nyami :)

    VálaszTörlés
  5. Egycsipet,köszönöm aranyos vagy:-),én még mogyoróval nem próbáltam,de most hogy írtad nagyon finom lehet,na majd kipróbálom valamikor:-)

    Nelli,na tessék,örülök ha kedvet csináltam hozzá:-)

    Kati,hát én sem tudom megmondani:-),de miért nem sütsz Te,olyan ügyes vagy minden finomságot tudsz készíteni,nem hiszem hogy az isler kifogna rajtad!:-)

    Adél,köszönöm,már küldök is belőle egy párat:-)

    VálaszTörlés
  6. Én dióval is szeretem, de a lényeg a tetején a csoki! :-)

    VálaszTörlés
  7. Margitka,tudom sokan készítik dióval,de így egyszerűbb,ha már úgy is készítek linzert is:-)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Látogatotság: