Bell hercegnő torta


Ez a torta egy kislánynak a születésnapjára készült,kakaós piskóta fekete erdő töltelék,fondant-tal díszítve.
Még soha nem készítettem babás tortát,de már nagyon szerettem volna,hát végre kellett készíteni egy Bell hercegnőt:-).Aminek külön örültem,hogy az volt a kérés,hogy a baba is ehető legyen:-),nekem sokkal jobban tetszik ami ehető anyagból készül.Pixie Pienél láttam még így elkészítve,ami csodálatos lett,és az ötletek a díszítésre tőle erednek,amit köszönök is neki:-)Azért nem lett olyan szép mint a Pixié,de azért elsőre nem lett olyan rossz szerintem.:-)

14 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett!!!
    Nekem ez nem megy:( Pedig de szeretném!!!:)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű lett! Nagyon ügyes vagy, én már készítettem egy pár babatortát, de még ehető babával sosem. Nekem is nagyon tetszenek , már én is készülök kipróbálni.

    VálaszTörlés
  3. Csodaszép lett barátnöm,egyre profibb vagy:)

    VálaszTörlés
  4. Szerintem nagyon klassz lett, ügyi vagy! Szépek a fodrok is a szoknyán, biztosan el volt varázsolva a kislány.

    VálaszTörlés
  5. Csodálatos! Nagyon,de nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  6. Csatlakozom az előttem szólókhoz, nagyon szép lett, le a kalappal!!

    VálaszTörlés
  7. Méghogy nem lett szép!Gyönyörű!:-)Ügyes vagy Ditta!

    VálaszTörlés
  8. Feketepillangó,köszönöm szépen!:-)

    Edó köszi szépen:-)

    Angi köszi szépen,hát azért nem olyan könnyű,de majd belejövök:-)

    Enikő köszönöm,attól azért nagyon messze vagyok:-)

    Mary ,köszönöm aranyos vagy:-)

    Pixie,köszönöm kedves vagy:-),nem baj most már látom a hibákat legközelebb tudom,hogy mit kell másként csinálnom:-)

    Mónika ,köszönöm :-)

    Rózsika ,köszi szépen:-)

    Juci ,köszönöm kedves vagy:-)

    Marika ,köszönöm aranyos vagy:-)

    Nelli,köszönöm kedves vagy:-)

    Kiskukta,köszönöm:-)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Látogatotság: