Tepsiben sült bőrös sertéshús +egy díj



Vettem a hetesnél,gyönyörű bőrös sertéscombot,és úgy gondoltam megcsinálom hasonló módon,mintha csülök-pékné módra készítenék, egy-két dolgot változtattam. A húst ugyanúgy felraktam babérlevéllel, egész borssal, fokhagymával főni. Közben elkészítettem a krumplit. A megpucolt, felkockázott krumplit meglocsoltam olajjal, megszórtam sóval, ételízesítővel, és félre raktam. A hagymákat szintén megpucoltam, és négy felé vágtam. Mikor a hús megpuhult, egy kiolajozott tepsibe raktam, a bőrét beirdaltam, a húsos részét a főző vízben puhára főtt fokhagymával bedörzsöltem, sóztam, borsoztam, ételízesítővel és sertéssült fűszerkeverékkel ízesítettem, meglocsoltam száraz vörösborral. A krumplit és hagymát melléraktam, és 180 fokos sütőben 45 percig sütöttem, időnként meglocsolgattam a húst a levével.

Hozzávalók:

1 kg bőrös malaccomb
só,bors,vegeta,sertéssült fűszerkeverék
3-4 babérlevél
5-6 gerezd fokhagyma
2 kg krumpli
1 kg vöröshagyma
1 dl száraz vörösbor


És a díj ami szinte nem is díj,hanem egy virtuális ölelés,amit már kaptam,és én is tovább adtam,más kedves embereknek,így Latsiának is,és Ő is  viszonozta a virtuális ölelést amit köszönök szépen,nagyon örülök neki:-)Mivel,hogy már tovább adtam ,ezért most személy szerint nem szeretném tovább adni,hanem ajánlom ,minden kedves olvasónak,meg akiknek én is olvasom a blogját:-)

15 megjegyzés:

  1. Hát ez nem semmi, olyan finomakat főzől,hogy én itt csak nyelek nagyokat:)

    VálaszTörlés
  2. Enikő,enni mindig kell, ha meg már főzök olyat készítek amit szeretünk,valamint fel is teszem a receptet,hátha valaki pont így szeretné elkészíteni:-),de majd ha vendégül látlak majd akkor megmondod,hogy mit ennél és akkor készítek Neked finomat:-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól néz ki. Csak úgy gyűl a nyál a számban.( hát ezek után az én mára szánt paprikáskrumplim már nem is fog olyan jól esni)

    VálaszTörlés
  4. Ez aztán nagyon guszta! :))

    VálaszTörlés
  5. Ez a találka úgy látom tuti biztos,már alig várom,de elötte a menüt megbeszéljük , ok?:)

    VálaszTörlés
  6. Finom ebéd Ditta bevállalnám!:)

    VálaszTörlés
  7. Én is bevállalnám, még vacsira is, egye fene a fogyókúrát :)

    VálaszTörlés
  8. Azaz, simán vacsira is! Sok-sok hagymával :-)

    VálaszTörlés
  9. Húúúúúú, Dittus ez eszméletlen jól néz ki!!! Csorog a nyálam, korog a gyomrom és rátapadtam a monitorra.:))))

    VálaszTörlés
  10. Angi,köszi szépen:-))

    Ami,köszi,szépen:-)

    Enikő.tuti:-),mindenképpen egyeztetünk a menüről:-)

    Mary,sajnos már el is fogyott:-(

    Erinacea,én is megettem volna este is,de ebédre elfogyott:-)

    Viki,volt benne bőven a pici lánykám ,majdnem megette az egészet:-))

    Giza köszi,pedig élőben finomabb volt:-))))))))

    VálaszTörlés
  11. Látni rajta, hogy finom volt! :-)

    VálaszTörlés
  12. Bianka,Margitka,tényleg finom volt:-)

    VálaszTörlés
  13. Egy csipet,köszi ,de milyen finom volt:-)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Látogatotság: