Brokkoli krém



Egy-két napja találtam Ottisnál ezt a receptet,(amit köszönök szépen:-) )alig vártam,hogy elkészítsem,ma délután már sor is került rá,és egyáltalán nem csalódtam benne,a pici lányom,megevett  3 pici szeletke kenyérrel (tényleg picik voltak a kenyerek:-) ),főztem mellé  gyümölcs teát,pirítóst teljes kiőrlésű kenyérből, isteni vacsora lett belőle.Picit módosítottam az eredeti recepten,de csak nagyon minimálisan,a brokkolit megmostam,és feltettem picit sós vízben főni,addig elkészítettem a krémet,összekevertem 2 dl majonézt(nekem nem volt itthon házi majonézem)egy nagy evőkanál tejfölt ,1tk mustárt ,1tk citromlét ,ezeket sóztam ,borsoztam,majd egy fél fej vöröshagymát,1 gerezd fokhagymát nagyon apró kockára vágtam,miután megfőtt a brokkoli lecsöpögtettem,és mikor már meghűlt hozzáadtam a hagymákat,és össze turmixoltam,majd a majonézes krémmel összekevertem,és kész is volt,ha hagynánk összeérni biztos finomabb lenne,de majd legközelebb(nem tudtuk kivárni:-) ),csak ajánlani tudom mindenkinek.
Hozzávalók ahogy én csináltam:

1 fej brokkoli
2dl majonéz
1ek tejföl
1tk mustár
1tk citromlé
fél fej vöröshagyma
1 gerezd fokhagyma
só,bors

2 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Látogatotság: