Habcsók


Karácsony nem múlhat el habcsók nélkül ,úgyhogy elkészítettem azt is,de szerintem karácsonyig nem fog kitartani,mert a család egyből megtámadta,és rohamosan fogy:-),nem baj sokból nem tart elkészíteni,karácsonyig még majd csinálok.Tehát készítettem,fehéret,meg rózsaszínűt, a tojásfehérjét,meg a citromlevet,elkezdtem habbá verni,majd a a porcukrot,folyamatosan hozzászitáltam,és kemény habbá vertem(kb10-15 perc,amíg teljesen kifényesedett),majd kettéválasztottam,a felét megszíneztem paszta állagú ételfestékkel,tepsibe sütőpapírt vágtam,és habzsákkal kinyomtam a formákat,50 fokon kb 2 óráig szárítottam(a tetejére szórtam egy pici dekor darát)
Hozzávalók:

0,5kg porcukor
2 tojás fehérje
2tk citromlé
ételfesték a színezéshez
dekor dara a díszítéshez

7 megjegyzés:

  1. Árválkodik 5 tojásfehérje a hűtőmben,én is tervezek valami habosat:) Ezek nagyon szépek lettek!

    VálaszTörlés
  2. Még soha nem készítettem de már nagyon kiprobálnám,félek hogy elégetem.
    Mindenesetre a tiédek gyönyörü habfehérek , gratulálok:)

    VálaszTörlés
  3. Családi tűzhely,köszönöm(a keresztneved nem tudom:-) )

    Cakeni köszönöm-Biztos megtudod csinálni,semmi ördögi nincs benne,a lényeg,hogy nagyon alacsony fokon szárítsd őket.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Látogatotság: