Nem lehet abbahagyni csirke


Tegnapi ebédet maradékokból készítettem,maradt az előző napról egy fél csirke mellem,mert nagynak találtam az ananászos csirkéhez,és csak a felét használtam fel.Készítettem egy"panírt",liszt,pirospaprika,só,bors,majoranna,fokhagyma,őrölt kömény.A csirkemellet vékonyan felszeleteltem,sóztam és a panírba forgattam,majd egy kiolajozott tepsibe tettem a szeleteket.A tetejére tejfölt tettem( a tegnapi brokkoli krémből maradt fél fej hagyma),a hagymát rákarikáztam,volt még a hűtőbe egy darab trapista sajt azt ráreszeltem,és 180 fokos sütőben kb 45 percig sütöttem.Amíg sült sütöttem hozzá hasáb burgonyát serpenyőben.
A neve tükrözi ,hogy nem lehet abbahagyni.
Hozzávalók ehhez a mennyiséghez:
egy fél csirkemell
fél hagyma
1 gerezd fokhagyma
1 kisdoboz tejföl
kb. 10dkg trapista sajt
só,bors,pirospaprika,majoranna,liszt őrölt kömény.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Látogatotság: