Babgulyás


Ma egy"fitneszes" ételt csináltam így karácsony előtt,babgulyást:-)
Előző este a babot beáztatom.Másnap felteszem a felkockázott csülköt (meg a csontos csülköt is) és a babot két gerezd fokhagymával ,babérlevéllel főni.Közben 1 nagy fej vöröshagymát olajon megdinsztelek lehúzom tűzről majd pirospaprikázom,hozzáadom a kockára vágott sertéshúst(lapockával készítettem),majd visszateszem a tűzre,és lepirítom a húst.Ezután hozzáadom a csülkös,babhoz a húst és amikor már félig megfőtt, hozzáadom a felkarikázott,zöldséget,répát és egy csokor zeller zöldet,sózni ,csak egy nagyon picit sóztam mert a füstölt csülök kellőképpen sós volt,közben elkészítem a csipetkét 1 tojásból ,meg lisztből pici sóval,ezeket összedolgozom,és borsó nagyságúra lisztes felületre kicsipkedem,közben hozzáadtam a gulyáshoz az apó kockára vágott krumplit,és amikor már szinte puha krumpli,akkor beleteszem a csipetkét,összeforralom a levessel és kész is van.
Hozzávalók:

kb. fél kg bab
1 füstölt csülök
kb 1kg sertéslapocka
3 babérlevél
3 répa
3 zöldség
3 közepes burgonya
1 csokor zeller zöld
2 gerezd fokhagyma
1 nagy fej vöröshagyma
só ,pirospaprika,olaj,víz

Csipetkéhez:
1 tojás
liszt amennyit felvesz
csipetnyi só

2 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Látogatotság: