Baileys



A csokilikőrnél nem álltam meg,készítettem még baileyst is,biztos ami biztos,nehogy elfogyjon a csokilikőr:-),és tényleg ezt is tökéletesen megfelel akár karácsonyi ajándéknak is.
Tejszínt felmelegítettem,beletettem a kapuccinót ,porcukrot,és ezeket jól elkevertem a tejszínben, a vanília kivonatot, tejszínes mogyoró aromát,és rumot is hozzáadtam,és az egészet botmixerrel összekevertem,majd üvegbe töltöttem,és mehetett a másik mellé a hűtőbe,hagy érlelődjenek bennük az ízek:-)
Hozzávalók:
1dl habtejszín
3dl főző tejszín
6ek porcukor
2ek kapuccino
1kk tejszínes mogyoró aroma
1ek vanília kivonat
2,5dl fehér rum

4 megjegyzés:

  1. Maryenne,finom bizony,tölthetek egyet?:-)

    VálaszTörlés
  2. Tejszínes mogyoró aromát hol vesztek?A capuccino milyen ízű?Nagyon finom lehet!:-)

    VálaszTörlés
  3. Tejszínes mogyoró aromát talán még az Auchanba vettük,sima Szilasy aroma,de szerintem a Tescoba is van meg nagyobb közértekbe is cappucínót vaníliást használtam,de jó mogyorós,stb mindegy.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Látogatotság: