Párolt -almás lilakáposzta



Valamelyik nap találtam Gizikénél,almás párolt káposztás receptet,el is határoztam ez lesz az egyik köretem a malacsültem mellé,nagyon picit eltértem az eredeti recepttől :-).
A káposztát legyalultam,lesóztam,és egy picit félre tettem ,addig egy nagy fej hagymát megpucoltam apróra vágtam és feltettem olajon dinsztelődni,majd megcukroztam a hagymát,ezzel karamellizáltam,majd hozzáadtam a káposztát ,babérlevelet ,és fedő alatt pároltam.Mikor már elég puha volt levettem a fedőt,hozzáadtam 1,5 dl száraz vörösbort,borsot,őrölt köményt így picit lepirítottam,majd hozzáadtam az almaszeleteket és fedő alatt puhára pároltam az almát is.

Hozzávalók:

1 fej lilakáposzta
1 fej vöröshagyma
3db babérlevél
só,cukor,őrölt kömény,bors
1,5 dl száraz vörösbor
3-4 szem alma

2 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta lett a káposztád, és nagyon jó ötlet így beleszeletelni az almát. A sült csülök mellé isteni finom lesz. Húúú, de szeretnék nálad vacsorázni.:))

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Gizike, megkóstoltam egy picit belőle,és hmm:-) így natúrba is finom,de malac husival biztos tuti lesz:-)Gizike gyere vacsorára várunk:-)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Látogatotság: