Puncsgolyó


Ezt a receptet, még egy idős nénitől kaptam, esküvőkre vállalt sütést,és persze lakodalmak,nem múlhatnak el kókuszgolyók nélkül(vagy hempergethetjük sok mindenbe,ki hogy szereti),és mindig voltak sütemény szélezéskor piskóta maradékok  ,és azokból készített,kókuszgolyót-puncsgolyót,szinte az egész hozzávaló a sütésnek a maradékából tevődött össze,mennyiséget nemhatározott meg,mert mint mondta mindig más mennyiség volt,a lényeg az volt,hogy mindig olyan legyen a massza,hogy ne ragadjon,jó lehessen gombócot gyúrni belőle,
Tortát sütöttem,és ahogy levágtam egyenesre a tetejét maradt belőle,egy picike piskóta,amit összemorzsoltam egy tálba,csészébe kb fél deci vízebe beletettem,4ek cukrot,betettem a mikróba,hogy felolvadjon a cukor,miután felolvadt  ráöntöttem a piskótára(de jó ha van otthon szörpünk,azt is lehet ráönteni),hozzáadtam 4ek sárgabarack lekvárt,3ek csokis vajkrémet,1ek margarint.2 csapott kk fahéjat,1ek rum aromát,ezt az egészet alaposan összegyúrtam,és golyókká formáltam,majd meghempergettem  színes dekor darába,de lehet kókuszba,csoki darába,ki hogy szereti,akár még meggyet is lehet a közepébe tenni.(ha hagyjuk pár órát összeérni vagy akár egy napot is  akkor  azért jobban összeérnek az ízek)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Látogatotság: