Paradicsomos ,gombás,spagetti



Pár nappal ezelőtt láttam Margitkánál ezt a paradicsomos gombás spagettit,és annyira megtetszett,hogy ma el is  készítettem,picit módosítva,de nem sokban.
Pici olajon egy fej hagymát üvegesre pároltam, belereszeltem  a zellert ezzel is egy picit pirítottam ,hozzáadtam a gombát,ezt is megpirítottam egy picit,hozzáadtam az apró kockára vágott sonkát,volt egy fél doboz bébi répám itthon azt is bele daraboltam,amikor egy picit már össze főlt,sóztam borsoztam,hozzáadtam egy gerezd fokhagymát apróra vágva,kakukkfüvet ,tovább főztem a fűszerekkel,majd hozzáadtam a paradicsomlevet,egy kisdoboz tejfölből lisztből habarást készítettem,behabartam és összeforraltam.
Közben kifőztem a spagettit,és ezzel tálaltam,lehet sajtot is a tetejére reszelni ha valaki úgy szereti.
Hozzávalók:
0,5 liter paradicsom
1 fej hagyma
1 doboz gomba(vagy friss kb 50 dkg)
fél doboz bébi répa1 zeller
1 gerezd fokhagyma
15 dkg sonka
egy kis doboz tejföl
1ek liszt
olaj,só,bors,kakukkfű
1cs spagetti

2 megjegyzés:

  1. Guszta lett! :-)
    Én is szoktam sonkával is felturbózva enni, de most igyekszem kicsit lazábban elkészíteni az ételeket, mert 1-2 kg rám akaszkodott... De minden nap mérem a súlyomat, már a fele le is ment 2-a óta....

    VálaszTörlés
  2. Margitka,jó volt a receptem:-),köszi ezúton is,nem a sonka hizlal,hanem a tészta:-)))
    Ismerős a minden napi mérlegre állás:-)))

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Látogatotság: