Rakott krumpli római tálban


 Mai ebédre rakott krumplit készítettem római tálban,teljesen hagyományos módon készült.
A krumplit,tojást megfőztem,megpucoltam felszeleteltem.A virslit,füstölt kolbászt,vékony karikára  a császárszalonnát vékony csíkokra szeltem.a római tálat,vékonyan kizsíroztam,hogy az első réteg krumpli ne ragadjon le és elkezdtem a rétegezést,krumpli sózás,virsli,kolbász szalonna vegyesen,tojás,sózás,és utána még egyszer ugyan ez,majd a krumpli tetejére a második réteg után,lapka sajt darabolva,egy doboz tejföl elterítve ,majd megint kettő réteg,és az utolsó réteg krumpli teteje bacon szalonnával megterítve,és egy doboz tejföllel megkenve,majd előmelegített sütőben 180 fokon kb 50 percig sütöttem.


Hozzávalók:

kb 2kg burgonya
5pár füstölt virsli
fél száll füstölt kolbász
14 db tojás
40dkb császárszalonna
20 dkg bacon szalonna
2 nagy doboz tejföl
pici zsír a tál kikenéséhez,só

10 megjegyzés:

  1. Családi tűzhely,Bianka,Viki,látom Ti is tudjátok mi a finom:-),mi is imádjuk:-)

    VálaszTörlés
  2. Ditta ! Jöttem, láttam, ettem, vittem :)) Azért ez se kutya ! csak én a kolbászt kipiszkálnám belőle, s helyette ötszörös főtt-tojást tennék :) Tudod! vigyázok a koleszterinemre :)))

    VálaszTörlés
  3. Imádom, főleg így jó gazdagon!!! Már jó régen volt nálunk, köszi hogy eszembe juttattad. Igaz most kicsit szegényesebben készítem majd el.:))

    VálaszTörlés
  4. Jaj de jól néz ki , és ha tudnád miota kuksol egy vadi új rómaitál a polcon .Most felavatom , nincs menekvés:)

    VálaszTörlés
  5. Viki,köszönöm,mi is vigyázunk,de ami bele jár azt bele kell tenni:-),egyébként,én sem vagyok oda nagyon a füstölt kolbászé:-)

    Gizi köszi,pedig így gazdagon az igazi,ne spóroljál ki semmit belőle:-)

    Cakeni,köszönöm,akkor ne várasd szegénykét tessék felavatni.:-)

    VálaszTörlés
  6. Margitka,ez jó kis kalória dús,így nem fogyunk le:-)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Látogatotság: