Edzőcipő Torta 9.

Nézegettem a Youtube-on a cipő torták készítését és nagyon megtetszett,úgy gondoltam megpróbálok én is csinálni egyet,sütöttem egy 22x30cm tepsibe egy piskótát a receptet itt megtalálod,ez egy nagyon jól faragható piskóta tészta,és szerintem a legfinomabb,a megsült piskótát ,hosszába kettévágtam,és megkentem a belsejét citromos krémmel,majd betettem a fagyasztóba kb1/2 órára,miután kivettem,elkezdtem kifaragni a formát,majd miután megvoltam vele megkentem az egészet a a maradék citromos krémmel,és visszatettem a hűtőbe szikkadni.

Majd kb 1 óra múlva kivettem és vizes késsel simára simogattam,majd bevontam fehér fondantal.

Következett a díszítés,kivágtam a mintákat,és vízben feloldott csipetnyi fondantal felragasztottam,a csíkokat Wilton paszta állagú festéket vízzel hígítottam,és azzal festettem,a fekete részét szintén,a fűzőt fondantból sodortam,a narancssárga perem részét szintén,csak azt megszíneztem narancssárga festékkel,a lyukacsos részét,marcipán mintázó készletből egy hegyes résszel nyomkodtam óvatosan bele.
A citromos krémet,úgy készítettem,hogy csináltam egy egyszerű vajaskrémet,és megszíneztem citrom sárga ételfestékkel,raktam bele, 2ek citrom levét,2kk citrom aromát,és alaposan elkevertem.
A citromos krém hozzávalói:
25dkg margarin
50dkg porcukor
3-4ek víz
2ek citrom leve
2kk citrom aroma
citromsárga színező(nem muszáj csak jól mutat)

9 megjegyzés:

  1. Ditta!
    Te egy nagyon ügyes tortás vagy, ahogy látom! Gratulálok! :-)

    A Söregi már működik!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen,igyekszik az ember,2 hónapja csináltam ez első fondantos tortám:),de sokat tanultam ám Tőled is!

    VálaszTörlés
  3. Akkor még jobban megérdemled a dicséretet, ha még csak 2 hónapja kezdted! :-)

    VálaszTörlés
  4. Aztán várom a képeket a virágokról is! :-)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jól meg csináltad!Nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  6. :))))))))))))) Gyönyörűűűűűűű!!! Igaz, hogy lány vagyok, de elfogadnám!!! (12 éves lettem ma!) :)

    VálaszTörlés
  7. Dia köszönöm aranyos vagy,Nagyon boldog születésnapot kívánok Neked!:-))

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Látogatotság: