Virágláda 4.


Sütöttem,2db 26-os kerek piskótát,egy fehéret,és egy kakaósat,és dominóformára szabtam ki,(a dominó formát Buddy Valastrótól láttam a Tortakirályban:-) )


A piskóták receptjét itt megtalálod,a krém receptjét szintén nem írom le, főzött csokikrémet készítettem hozzá 2 adagot,mert 6 rétegbe kellet megkenni a tortát(éppen ,hogy elég lett),miután megkentem betettem a hűtőbe,hogy dermedjen a krém rajta ,addig elkészítettem a kosárfonásra a krémet,szoba hőmérsékletű,margarint,porcukrot,1ek vanília aromát 3ek vizet mixerrel vagy 10 percig kevertem,és egy pici Wilton citromsárga ételfestéket tettem hozzá,majd ezzel is összekevertem 2-3 percig,de mielőtt beletettem volna sárga festéket,elvettem a már kikevert krémből egy picit a fű színezésére,amit ezzel az ételfestékkel színeztem,majd,habzsákba raktam a sárga krémet,és kőrbe fontam a tortát vele,majd miután megvolt,következett a zöld vajkrém,amit fűnyomó csővel (a nyomócsöveket,meg a habzsákokat,meg sok kelléket én Sőregitől szoktam beszerezni) nyomtam a torta tetejére,majd elhelyeztem az apró virágokat amit fondantból készítettem.
A Vajkrém hozzávalói:
25dkg margarin
50dkg porcukor
3-4ek víz
1ek vanília aroma(de lehet más is,attól függ milyen ízűt akarunk)
ételfesték amilyen színűt akarunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Látogatotság: