Kis hableány torta




Ez a kis hableány nem a Disneys verzió,hanem a Japán kis hableány Marina,amit ha jól tudok valamikor a 70-es években készítettek,előbb mint a Disneys verziót .Szóval egy ilyen tortát kértek meg,hogy készítsek egy fiatal hölgy 18. születésnapjára,az volt a kérés,hogy a Marina rajta legyen a tortán valami tenger alatti környezetben , a torta belsejébe meg puncsos töltelék kerüljön,a burkolat fonadant-tal ,a díszítés és  a figura marcipánból készült ,a végeredmény nekem most nagyon tetszett ,főleg a figura,de ami a lényeg az ünnepeltnek is nagyon tetszett a torta :)



4 megjegyzés:

  1. Nahát, lassan már anyóvá öregszem, és Marináról, a Japán hableányról még nem is hallottam!
    Szerencsém, hogy erre jártam, mert tőled mostmár tudok róla!
    Jól megcsináltad egyébként, és bizutos finom volt a torta is!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörűséges lett ez a hableány torta! Elhiszem hogy az ünnepeltnek is tetszett :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép! Gratulálok! A hableány arca is nagyon szép lett, igazán bájos. :)

    VálaszTörlés
  4. Mariska,én sem tudtam róla ,csak most tudtam meg :)

    Millye köszönöm :)

    Csilla köszönöm,ez most nekem is nagyon tetszett :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Látogatotság: