Alkalmi torták

Hú nem tegnap írtam az utolsó bejegyzésemet,de nagyon elvagyok sokszor csúszva,elkezdtük a Fannival az ovit,készültem az utolsó szigorlati vizsgámra (amit sikeresen a héten elvégeztem :-)) ) ,meg persze azért tortákat is készítettem ,így szegény blogomra nem nagyon van idő mostanában,de nem is mostantól lesz több időm az biztos,de azért igyekszem nem teljesen elhanyagolni :-)
Hoztam is három tortát amit mostanában készítettem,az egyik egy orosz krém torta barackszínű rózsákkal díszítve születésnapra,szintén születésnapra egy epres joghurtos tejszínes tortát(ugyan úgy kell készíteni a krémet mint a linkre utaló helyen,csak erdei gyümölcs helyett és az erdei gyümölcsös joghurt helyett ,epret és epres joghurtot használok ),és esküvőre is készült egy fehér alapon fehér rózsákkal díszítve,ilyet már készítettem itt,de azt kérték,hogy pont olyat szeretnének,ha készítenék.

Barackvirágos orosz krém torta


Joghurtos epres tejszínes 



Fehér rózsás esküvőre

4 megjegyzés:

  1. Dittusom gratulálok a sikeres vizsgához!!! Fannikának hogy tetszik az óvoda, szeret járni???
    Bálintka hogy van, már biztosan nagy kópé.:)
    Csodálatos tortákat készítettél, mint mindig, nem győzök gyönyörködni bennük. Puszilom az egész családot!!!:)

    VálaszTörlés
  2. Ditta, ezek nagyon szépek, gratula!

    VálaszTörlés
  3. Egy kicsi és egy pici mellett még szigorlat (meg egyéb vizsgák értelemszerűen...) és ezek a mesés torták! Egyik szebb, mint a másik!

    Ditta, emelem kalapomat előtted :-)

    A sikeres vizsgákhoz gratulálok, s jól megérdemelt pihenést kívánok! Mit tanulsz egyébként, elárulod?

    VálaszTörlés
  4. Gizusom köszönöm szépen,Fannika nagyon szeret oviba járni,főleg amikor mehet,mert ahogy elkezdtük,azóta többet volt itthon mint oviba,előtte 3 évig még csak megfázva sem volt,azóta takony kór amit haza hozott,és minket is megfertőzött,bárányhimlő,megint takonykór,szóval ennyi :-),de ezeken túl kell esni,így erősödik :),Bálint már nagy fiú, fél éves lesz már nem soká,hál istennek még cicizik,reméljük még jó sokáig,igazi jókedvű vidám eleven kisfiú :-)Puszika Nektek.

    Tejszínhab köszönöm aranyos vagy!:-)

    Viki drága,köszönöm kedves vagy!:-)
    Szolnoki Főiskolára járok,jártam :)Szálloda és vendéglátó szakra,most volt az utolsó szigorlati vizsgám ,táptan és higiénia (csekély 52 tételből állt :-)),ezzel véget ért,már csak a diploma munka maradt,aminek a témája valószínűleg a gyermekétkeztetés lesz,de most tanulás mentes pihenő lesz,a vége valószínű ősszel,télen ,de legkésőbb tavasszal szeretném befejezni :-)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Látogatotság: