Sajtos roló

Nagyon szeretjük a sajtos rolót,de mostanában amiket cukrászdában lehet kapni,az valahogy ehetetlen.
Már jó ideje kinéztem Andi konyhájában ezt a receptet (köszönöm szépen),ma el is készítettem,nagyon finom lett,és nagyon gyorsan el is fogyott.Még tegnap a fagyasztóból kivettem egy csomag leveles tésztát,és a krémet is  még tegnap elkészítettem,a tejben elkevertem a lisztet a tojássárgáját, a tojást,majd elkevertem benne a reszelt sajtot,és sűrű pépé főztem az egészet,majd amikor kihűlt, ízlés szerint megsózott vajjal robotgéppel kihabosítom.Ma a leveles tésztát vékonyra nyújtottam,és kb 2 cm vastag csíkokra felvágtam,majd bezsírozott fapálcákra (kb 1,5 cm átmérőjű),de jó fakanál nyél is)tekertem úgy hogy egymást fedje,majd felvert tojással lekentem,sütőpapírral bélelt tepsibe tettem,és 180 fokra melegített sütőben (légkeverésen)18-20 perc alatt szép pirosra sütöttem,majd amikor egy picit meghűlt  lehúztam a pálcákról,és amikor már teljesen kihűlt ,a sajtkrémmel habzsáksegítségével megtöltöttem a végeit reszelt sajtba mártottam.

Hozzávalók:

1cs  leveles tészta

A krémhez:

30dkg  reszelt sajt
4dkg liszt
3 tojássárgája
1 egész tojás
2dl tej
10 dkg vaj-margarin
só ízlés szerint

1 tojás a tészta lekenéséhez

9 megjegyzés:

  1. Nagyon, nagyon szeretem, és a Tied most olyan csodálatosan szép ott a napsütésben, hogy kedvem lenne elcsenni belőle.:)
    Puszilom a kicsiket na és persze a nagyokat is.

    VálaszTörlés
  2. Mi is nagyon szeretjük.A krémet én is Andi recije alapján készítem, de én nem leveles tésztát használok, hanem egy másik tészta receptet.
    Dórim kedvence, nagyon szereti, de már régen készítettem.Pedig finom málna habbal, tejszínnel megtöltve is.:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól néznek ki, mi is szeretjük és tényleg ehetetlen a cukrászdai.

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörűek! Még sosem sütöttem, de egyszer nekiveselkedek, annyira csábítóak lettek a tieid :-)

    VálaszTörlés
  5. Gizus,akkor siessél,még jut Neked is egy két roló,mi is puszilunk benneteket!:-)

    Nellike,nagyon finom a krém receptje az biztos,nekem ízlik leveles tésztával is,meg hát nincs vele nagy dolog,ha nincs ideje az embernek,na azt a málnahabos tejszínes tölteléket szívesen megkóstolnám:-)Puszi!

    Petra,köszi szépen:)

    Ibcsi,köszönöm!

    Életünk és ételeink,ugye,hogy milyen rosszak,akkor nem csak nekünk nem ízlik:-)

    Viki feltétlenül,főleg ha szereted kötelező darab!:-)

    VálaszTörlés
  6. Panna köszi, na de milyen finom:-)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Látogatotság: