Pingvin torta





A  hét elején megkerestek,hogy egy pingvin tortát szeretnék ha készítenék egy fiatal lány meglepetés partiára,nyuszi mániás,de tavaly már meg volt neki a nyuszi torta,volt szerencsém azt is elkészíteni,így most egy aranyos pingvin lányt szerettek volna.A tortát mindenképpen állóra szerettem volna elkészíteni,lemértük,hogy mekkora lesz a torta, 30 cm lett a fejtetőiga ,így a férjem egy bútorlapot átfúrt,bele egy pálcát,és már meg is volt az álló rész,hogy a torta ne roskadjon össze.Kakaós piskótát sütöttem,csokis meggyes krémmel lett megtöltve ,közben volt egy elválasztó tálca,mint egy emeletes tortánál,egészen a nyak részéig ,onnantól a fejtetőig meg csokis meggyes puncsgolyó lett gyúrva és azzal lett felépítve a torta.A pingvin fondant-tal lett burkolva,és díszítve,a fekete részhez egy alap feketét begyúrtam,majd burkolás után feketével átfújtam,a pingvin körül a munkalapot,megkentem vízben feloldott fondant-tal és megszórtam kristálycukorban elkevert gyöngyházlüszterrel,hogy megpróbáljak picit havas környezetet teremteni a pingvinnek:).

10 megjegyzés:

  1. Jó bátor vagy, ha egy ekkora álló tortát bevállalsz! Nem kevés melód lehetett vele, de nagyon jól néz ki a végeredmény!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon édes tortácska! Mindig megállapítom, milyen ügyes vagy... :)

    VálaszTörlés
  3. Ó,ez valami tüneményes:))
    A sapkát azokkal a hópihékkel,meg a sálat elirigyeltem tőle:)

    VálaszTörlés
  4. Csak ámulok és bámulok, hogy te miket tudsz!
    Csodás!

    VálaszTörlés
  5. Dittus, nem jutok szóhoz!!! Eddig is mesés tortákat alkottál, de előző tortád, ne meg ez a gyönyörűség minden képzeletet felülmúl. Nagyon-nagyon ügyes vagy, GRATULÁLOK!!! Puszilom az egész családot!!:)

    VálaszTörlés
  6. Fantasztikus csaj vagy! Nagyon eltaláltad ezt is! Olyan kedves kis arcocskája van! Igazán klasszul megcsináltad! :-)

    VálaszTörlés
  7. Márti köszi szépen, azért nem volt annyira vészes:)

    Gabriella köszönöm ,aranyos vagy!:)

    Tálaló köszönöm,készítek egy sapit meg egy sálat szívesen:)

    Mariska köszönöm:)

    Gizusom köszönöm nagyon aranyos vagy:)Puszika!

    Rózsika köszönöm!

    Margitka köszönöm,szerintem is kedves az arca:)Puszi!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Látogatotság: