Tiramisu torta


Sógornőm,sógornőjének a születésnapjára készült ez a tiramisu torta. Alulra sütöttem egy kávés piskótát,ugyanúgy készítettem mint a vaníliás piskótát,csak a vaníliakivonat.és a vaníliás cukor kimaradt belőle,és kb 1 dl főzött kávét öntöttem a tésztához az,oldalához sima babapiskótát használtam,a krémet,meg Kiskukta receptje alapján készítettem,amit,ezúton is köszönök.
A tojás sárgáját,a vaníliás cukrot,a porcukrot,gőz fölött jól besűrűsítem.A zselatint tejben gőz fölött feloldom,majd a tojásfehérjét,pici citromlével,kemény habbá verem.A sárga krémet,a feloldott zselatint,a mascarpone krémet,és rumaromát,összekeverem,majd a kemény habot óvatosan beleforgatom,és ezzel,megkenem a tortát,majd,jött egy réteg rumos kávéban áztatott piskóta,megint egy sor krém,kávés piskóta,és krém,végül a tetejére cukrozatlan keserű kakaópor.
Hozzávalók a krémhez:

50 dkg mascarpone krém
4tojás
2cs vaníliás cukor
4ek porcukor
1dl tej
1,5 ek zselatin
2ek rumaroma
1kk citromlé

kb:50db babapiskóta
2dl kávé+1dl tej+3ek rum aroma a piskóta áztatásához.
keserű kakaó a tetejére.

3 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Látogatotság: