Húsvéti receptajánló+díj


A minap játékra hívott Csilla,és Viki, amit nagyon köszönök,a lényeg,hogy olyan húsvéti menüt állítsunk össze ami a blogunkon szerepel,legyen az étel,sütemény,ital stb.Nem mondanám,hogy a blogom tele van húsvéti ételekkel,így én inkább nagyon finom  süteményeket javaslok a húsvéti asztalra:)


























Hát ezek a sütemények lennének ,az én húsvéti ajánlatom.
A szabályok szerint további blogokat kellene meghívnom a húsvéti játékra,na de már szinte mindenki meg is írta róla a bejegyzését,így csak a részvét maradt.
Jó sütkérezés,főzőcskézést mindenkinek!:)

A napokban díjakat is kaptam,amiknek nagyon nagyon örültem ,és ezúton is nagyon köszönöm,hogy rám is gondoltak nagyon megtisztelő,főleg így,hogy mostanában nem sok időm van a blogra.

 Az első díjat Vikitől kaptam amit nagyon köszönök itt is,a szabályokat nem is írnám,mert már amikor ezt a bejegyzést megírom,bőven kőrbe ért a díj,így ajánlom ezt a kedves díjat mindenkinek !:)


A második díjat Timitől kaptam aminek szint úgy nagyon örülök és köszönöm,a szabályokat itt is mint az előzőnél nem követném,mert gondolom már ez a díj is kőrbe ért,így ajánlom minden kedves olvasómnak!:)

9 megjegyzés:

  1. Gratulálok a díjakhoz! na meg jobbnál-jobb sütiket válogattál össze! :)

    VálaszTörlés
  2. A díjakhoz én is gratulálok! :) Nagyon szuper sütiket szedtél egy csokorba nekünk, nem is tudok belőle választani. :)))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon fincsi sütik! Gratulálok a díjakhoz!

    VálaszTörlés
  4. Az ajánlód gyönyörű lett, jobbnál jobb sütikkel:) Gratulálok a díjakhoz.

    VálaszTörlés
  5. Panna köszönöm ,igyekeztem:)

    Csilla köszönöm,most ahogy nézem,szívesen ennék most mindegyikből:))

    Angi köszönöm aranyos vagy!:)

    Trollanyu köszönöm:)

    VálaszTörlés
  6. Dittus ! Én is gratulálok A díjakhoz. A felhozatalod pedig egyszerűen pompás. Én is be tudnék lakmározni belőlük. (---de itt csak egy nagy sóhaj jön-------- óóóóó de jó is lenne! Na majd egyszer :) :)

    VálaszTörlés
  7. Vikuci köszönöm,igyekeztem eleget tenni a kérésnek:),Te meg reméljük mielőbb lakmározhatsz minden jót!

    VálaszTörlés
  8. Ditta, gratulálok a díjakhoz! Szinte minden kedvencem megtalálható az ajánlóban!!!

    VálaszTörlés
  9. Vicuska köszönöm,nálunk is mindegyik nagy kedvenc:)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Látogatotság: