Töltött csirke

Az egész csirkéből, csináltam töltött csirkét, a csirke már konyha kész volt,  befűszereztem,  sült csirke fűszerkeverékkel, a hajlatokat bekentem margarinnal, és elkészítettem a tölteléket, a töltelék hozzávalói:
1 fej hagyma
4db zsemle
1 doboz szeletelt csiperke gomba
3 doboz szárnyas májkrém
2db tojás
0,5 l tej(a zsemlék áztatásához)
1 csomó petrezselyem
csipet só + bors
1 tk piros paprika
pár csepp étolaj

A hagymát apróra vágtam, feltettem dinsztelni, a gombával együtt, sóztam, borsoztam, amikor megdinsztelődtek, levettem a tűzről és összekevertem a májkrémekkel.
A zsemléket összetépdeltem pici darabokra, és beáztattam tejben, jól kinyomkodtam a tejet belőle, és hozzáraktam a májkrémes-hagymás masszához, hozzáadtam 2 egész tojást, és az apróra vágott petrezselymet( én bot mixerrel daraboltam), és az egészet  jól összegyúrtam, és ezzel megtöltöttem a csirkét, kicsit kitágítottam a hús és a bőr alatt is és oda is nyomkodtam be töltetléket, a maradékot meg a csirke mellé tettem  kb. 180 fokon 90 percig sütöttem, néha locsolgattam a körülötte összegyűlt zsiradékkal





2 megjegyzés:

  1. Hú de szép lett a végeredmény! ... Most nyeltem egy nagyot, mert éppen vacsizni készülünk... De ilyen későn már nem mernék ebből enni, mert nem tudnám abbahagyni egy kis adagnál..... Guszta a tálalás is! :-)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Látogatotság: