Tejszínes-gombás sülthús

Mai ebédre egyik kedvenc ételemet készítettem el.A gombát olajon megpirítottam,sóztam ,borsoztam,majd hozzá adtam borsót,felöntöttem kb 1,5 dl vízzel,ezt addig főztem amíg a víz elpárolgott alóla,majd felöntöttem 5dl tejszínnel,közben készítettem 5ek tejfölből és 2ek lisztből habarást,ehhez kanalaztam forró tejszínből 2ek tejszínt,hogy ne rántsa össze amikor hozzákeverem a gombás -tejszínes öntethez,a tejfölös habarással összeforrasztottam ,és ezzel kész van a tejszínes szósz.A húsokat kiklopfoltam,sóztam ,borsoztam,majd forró olajban puhulásig sütöttem,köretnek rizst főztem.
Hozzávalók:
1kg sertés hús(karaj,comb,ki mit szeret)
0,5l tejszín
1doboz gombakonzerv(de lehet friss gomba is)
1db konzerv borsó(szintén lehet mirelit is)
5ek tejföl
2ek liszt
só,bors,víz,olaj
2 bögre rizs

3 megjegyzés:

  1. Hú ez nagyon finom! ... Én is így szoktam elkészíteni a gombás szószt! :-)
    A rizst is gusztán tetted mellé!

    VálaszTörlés
  2. Van amikor szoktam még beletenni fokhagymát is.

    VálaszTörlés
  3. Ja, a fokhagymát azt mi sem hagyjuk ki, hiszen nagyon egészséges növény! :-)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Látogatotság: