Cigánypecsenye


Mai ebédre cigánypecsenyét csináltam,nem túl könnyű étel,de viszont nagyon finom:-).Előtte való este kiklopfoltam, bepácoltam a húsokat ,megpucoltam kb. 7-8 gerezd fokhagymát,apródarabokra vagdaltam,és beletettem 0,5,dl olajba,ezzel bekentem a húsokat,ezután megsóztam, borsoztam,és betettem a hűtőbe  éjszakára,ma felszeleteltem a füstölt szalonnát,beirdaltam,és egy serpenyőbe zsírjára sütöttem,majd kivettem a szalonnákat.Karikára vágott vöröshagymát(kb 7-8db),a szalonna zsírján fonnyasztottam,majd egy tepsibe raktam.A húsokat a serpenyőben maradt ,szalonna zsíron fehéredésig sütöttem,majd a tepsibe a hagymakarikák tetejére raktam,a húsok tetejét piros paprikával megszórtam,s mindegyik tetejére tettem 1-1 szalonnát,180 fokos sütőben 30 percet sütöttem,amíg sült hasábokra vágott krumplit serpenyőbe olajban sütöttem.Tálalásnál karikára vágott nyers lila hagymát raktam mellé(nagyon finom hozzá)
Hozzávalók:
12 szelet csontozott sertés tarja
12 szelet füstölt szalonna
7-8 gerezd fokhagyma
7-8 fej vöröshagyma
0,5dl olaj
só-bors-pirospaprika
1,5kg burgonya(köret)
2-3 fej lila hagyma(a tálaláshoz)

4 megjegyzés:

  1. Ez bizony nagyon tartalmas, de fionom étel. El tudnám képzelni ebédre... Most is guszta a tálalásod! :-)

    VálaszTörlés
  2. Szia Ditta ! No én megtaláltalak, s azon vettem észre magam, hogy már órák óta itt bolyongok Nálad.
    Nem is tudom, hogy miért éppen a cigánypecsenyénél álltam meg ? :-) na? vajon miért ?
    Gusztusos, s az egész blogod gyönyörű. Gratulálok.

    VálaszTörlés
  3. Szia Viki!Köszönöm a kedves szavakat:-)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Látogatotság: