Puttony 6.

Szintén a szűrtei mulatságokra készült,szabad kezet adtak,rám volt bízva ,hogy milyen tortát csinálok,lényeg az volt,hogy a szürettel legyen kapcsolatos,nem volt egy bonyolult,de nem is volt könnyű,mivel 3 db 26cm-es kerek tortaformát sütöttem,és ezt kellett egybe rakni,úgy hogy az egyben is maradjon,majdnem közel 30 cm magas volt,és majdnem 10 kg:),csokikrémet főztem bele 3 adagot,és kívülről is azzal kentem meg,a tetejét,az öblös részt,úgy csináltam ,hogy ami leesett a hátuljáról amit egyenesre faragtam le,azokat a részeket ragasztottam rá,hogy legyen puttony része,ezután megkentem kívülről a tortát,és beleszúrtam hosszába 5 száll méretre vágott hurkapálcát,hogy ne csússzon szét.

Ezután betettem a hűtőbe szikkadni,és azután vontam be fehér fondantal,elősször a tetejét,azután az oldalát 4 részletben.

Miután megvolt következett a ,díszítés,festés,faerezés.

Végül beleraktam az elkészített szőlő fürtöket,leveleket,

a kerek tálca alját megkentem krémmel,és megszórtam barna cukorral,olyan hatást keltett,mintha homokba lenne lerakva a puttony,és ez a torta a falunapon a polgármester asztalán volt elhelyezve,a másikkal együtt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Látogatotság: