Atlétikai futópálya torta



Most hétvégén készítetten ezt a tortát,egy atléta fiatal fiúnak,a figurák sajnos nem úgy viselkedtek ahogy szerettem volna,mert amikor raktam fel a tortára akkor háromnak is eltört a lába :),úgyhogy új lábakat kellett készítenem,de sajnos nem abba a pozitúrába amibe volt előzőleg,meg amihez a testtartását készítettem,mert már nem tudott volna úgy megkötni,így csak egyszerű módon lett odarakva,így egyik másik figura nem egészen úgy áll ahogy szerettem volna,de azért a végeredmény tetszett ,ami meg a lényeg az ünnepeltek is :) A torta ororszkrémmel lett megtöltve,,marcipánnal lett díszítve.

2 megjegyzés:

  1. Jujjj de szuper lett! Ilyen már velem is előfordult hogy letörtem a díszek végtagját amikor a tortára tettem rá... :/

    VálaszTörlés
  2. Millye köszönöm ! :) Igen előfordul,csak pont mielőtt vitték volna el akkor történt :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Látogatotság: