Cipős leopárdmintás csajos torta


Nem olyan régen készítettem ezt a tortát,megkértek,hogy egy egyszerű csajos tortát készítsek.Örültem,hogy rám bízták,nagyon szerettem volna már készíteni egy női cipős  tortát,mert ezidáig valahogy kimaradt :) .Nem sok időm volt a cipő száradására,meg csak fondantom volt ,ami azért nem olyan gyorsan szárad mint egy tragant massza,de végül azért kellően megszáradt,a tortát beburkoltam egy sárgás alapszínnel,és leopárd mintákat festettem rá, készítettem még marcipánból,(ami szintén nem egy gyorsan száradó massza),egy hibiszkuszt ,ami szintén egy első próbálkozás volt,mert még azt sem volt szerencsém készíteni,a torta egyébként egy mákos piskóta,vaníliás tejszínes meggyes krémmel megtöltve.A végeredmény nagyon tetszett,és persze ízlett is  az ünnepeltnek,ami a lényeg,meg valahogy most én is meg voltam elégedve,főleg úgy,hogy a cipő,meg a virág első próbálkozás volt :)

2 megjegyzés:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Látogatotság: