Boxkesztyű torta Erdei Zsolt részére



Nem olyan régen hatalmas megtiszteltetés ért,aminek nagyon örültem ,felkértek,hogy készítsek egy meglepetés tortát Erdei Zsolt részére :-) .Mostanában elég sok rendezvény van Mendén,amelyekre általában eljön,szinte már olyan mintha ide tartozna :-),működik egy Erdei Zsolt baráti kör nálunk,aminek mindig résztvevője,és mint mondom ,legyen az sportnap,egészségnap,majális vagy éppen a Föld napja stb,jön és ha kell csoportos futásba részt vesz,box bemutatót tart,fát ültet,szóval egy nagyon kedves ,közvetlen ,barátságos  ember.Így történt,hogy készítettünk neki egy  meglepetés tortát,átadásnál sajnos nem voltam ott,mert a gyerkőcök éppen aludtak,így nem tudtam ott lenni az átadásnál,a tortának nagyon örült,és tetszett neki,remélem ízlett is,az átadásról remélem kapok fényképet,akkor bemutatom az arról készült képet is :-).A tortáról annyit,hogy diós piskóta,diós krémmel töltve,mert ez a kedvence,a burkolás fondnat-tal készült,a kesztyűk ,meg nagyon finom puncs masszából ,marcipánnal burkolva.


10 megjegyzés:

  1. Hű, a kesztyűk baromi jók! A színátmenetet gélfestékkel készítetted? És mitől ilyen szép fényes (ha nem titok) ? :)

    VálaszTörlés
  2. Ezek a kesztyűk, mintha igaziak lennének! Gratulálok!! Nagyon szép! :)

    VálaszTörlés
  3. Dittus megint egy remekmű került ki a kezeid közül. Nagyon, nagyon ügyes vagy, és gratulálok a megtiszteltetéshez, hogy Te készíthettél Erdei Zsoltnak tortát. Kíváncsian várom a fotókat, de biztosan nagyon örült neki.

    Szomorúan olvastam, hogy Fannika ilyen sokat betegeskedik. Sajnos a közösségi élet ezt hozza ki a gyerekekből. Puszi az egész családnak.:)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Szomszéd! Milyen kicsi a világ! Most látom, hogy a szomszéd községben ilyen gyönyörű tortákat készítő bloggerína él:)...Gratulálok a tortához, a blogodhoz, aminek ezentúl rendszeres olvasója kívánok lenni! Szerintem Erdei Zsolt nagyon örült! Varázslatosan szép tortát készítettél neki! Azok a kesztyűk teljesen élethűek! Sajnálom, hogy nem lehettél ott az átadáson, megérdemelted volna a megajándékozott dícsérő szavait élőben!!!...Ez a sportnap nem most hétvégén volt? Nagylányom is fellépett, mint HIP-HOP táncos...

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok!Ez nagyon szuper lett!!!!!!!!!!!!!!
    Sajnálom,hogy nem tudtad személyesen átadni és látni a Zsolt arcán az örömöt.

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok, nagyon ügyes vagy! (de ezt szerintem már annyiszor írtam neked:)) Ezek a kesztyűk... tisztára, mintha igaziak lennének!

    VálaszTörlés
  7. Nekem is a kesztyűkön akadt meg a szeme! Nagyon jók!!! Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  8. Ó hát ez fantasztikus jól sikerült! Én is csak sajnálni tudom, hogy Te a gyönyörű boxkesztyű torta készítője nem lehettél ott... Pedig megérdemelted volna, hogy Veled együtt készüljön el Zsolttal a fotó! :-)

    VálaszTörlés
  9. Tejszínhab köszönöm,a festést festékszóróval készítettem előtte egy picit megködöltem feketével,és utána fújta rá a színt airbrush festékkel.

    Csilla köszi szépen :-)

    Gizus köszönöm,sajna még nincsenek fotók,de ha meglesznek már mutatom is :-)
    Most már nem is megy oviba csak szeptemberbe,de így van a közösség erről szól el is kell,hogy kapják a vírusokat úgy erősödnek :-)
    Puszika

    Tünde köszönöm a dicséretet,meg,hogy olvasod a blogomat,örülök ha érdekesnek találod,igen az a hétvégén volt,sajnos nem sokat tudtunk kint lenni.

    Erzsébet köszönöm,sebaj,lényeg,hogy én készíthettem :-)

    Gabriella köszönöm ,nagyon jól esik a sok dicséret ,aranyosak vagytok :-)

    Galagonya köszi szépen :-)

    Margitka köszönöm aranyos vagy,majd legközelebb lesz fotó is,mert állítólag még majd kell készítenem :-)Puszi.

    VálaszTörlés
  10. Ennek igazán örülök én is! :-)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Látogatotság: