Pizza


Pizzamester,a zsűri:-)

Már egy jó ideje láttam ezt a receptet Vikinél,ezúton köszönöm :-)és már el is készítettem,egyszer,csak akkor nem készítettem fotót,mert nem volt ideje a pizzának fényképészkedni :-),na de most le is fotóztam,készítettem 2 tepsivel,egy Hawaii szerűt,és egy olyan vegyeset,sonka gomba ,kolbász,téliszalámi stb.Nagyon finom lett mind a kettő,hát nem is sok maradt megint belőle,tényleg ahogy a Viki is mondta isteni ez a pizza tészta:-)
Még tegnap este elkészítettem a tésztát.Dupla adagot készítettem. Az élesztőt a langyos tejben, pici cukorral felfuttattam, a lisztet, a sót, az olajjal összekevertem, majd hozzáadtam az élesztőt, tésztát gyúrtam belőle, és letakarva kelesztettem, majd éjszakára hűtőbe raktam. A szószhoz a sűrített paradicsomot, ketchupot összekevertem fokhagymával, bazsalikommal, oregánóval, és ezt is hűtőbe tettem éjszakára. Majd ma reggel felkockáztam a szalonnát, sonkát, kolbászt, gombát és elősütöttem, majd kiolajozott tepsibe simítottam a tésztát, megkentem a szósszal, rátettem az előre sütött dolgokat+felaprított lila hagymát, téliszalámit,kukoricát, a Hawaii-ra ananászt, sajtot reszeltem rá, és paradicsomot karikáztam rá.Majd 180 fokos sütőben 25 perc alatt készre sütöttem.

Hozzávalók a tésztához:
50 dkg liszt
2 ek olaj
2,5 dl langyos tej
3 dkg élesztő
pici cukor
2 mk só

a szószhoz:
1 konzerv sűrített paradicsom
kb. 1 dl ketchup
2 gerezd fokhagyma
bazsalikom, oregánó
A feltét ízlés szerint.

11 megjegyzés:

  1. Ó milyen édes kislánykád van!
    Gondolom nem volt nagyon szigorú a zsürizésnél!

    VálaszTörlés
  2. Ínycsiklandó a pizzád!! Nagyon szeretem!! A kicsi pedig tündéri!

    VálaszTörlés
  3. Juci köszönjük szépen:-),dehogy volt szigorú,meg meg is felelt neki nagyon ,lehet látni a képen is ,hogy tele van tömve a szája:-)

    Marika,köszönjük szépen:-),mi is nagyon szeretjük:-)

    VálaszTörlés
  4. Ditta,

    Nagyon fincsi lehetett! Látom a Tündérkének is tetszett! ;-))

    VálaszTörlés
  5. Dittus csodaszép a kis Fanni!!!Milyen huncut kis mosolya van, nagyon tündéri!!!

    A pizza nagyon guszta, most én is szívesen lennék nálad zsűritag.:)) én is megsütöttem ezzel a tésztával, Viki egy Istennő hogy megosztotta velünk a receptet.

    VálaszTörlés
  6. Ditta!Nagyon ari Fannika!:-)
    A pizza is biztosan nagyon finom volt, hiszen mindenféle finomságok vannak rajta.

    VálaszTörlés
  7. Tökéletes!!! Imádom a pizzát! nem maradt egy jó lilahagymás szeletke nekem???

    VálaszTörlés
  8. Drága barátnöm ,azt hiszem már adtam neked "Egy jó szót ",de még adnék egyet ,úgy hogy két pontod van tölem a játékba:)
    A pizza hát ...csak nyelek nagyokat..A kis Fannika mag egyenesen zabálni való:)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jól néz ki, éééhes lettem! :D
    Csudipofi kislányod van! :)

    VálaszTörlés
  10. Panna,köszi szépen,ízlett neki nagyon:-)

    Gizus,köszi szépen,hát elég huncut,az biztos,benne van a szemébe a zsiványság,de az a jó:-)
    Jöhettél volna zsűrizni,volt belőle,de már el is fogyott:-)

    Nelli köszönjük szépen,tényleg volt rajta minden,finni volt:-)

    Erinacea,köszi szépen,hát arról már sajna lekéstél,na de majd legközelebb:-)

    Barátnőm,köszönöm nagyon kedves vagy,már hiányoltalak nagyon:-)

    Egycsipet,köszönjük szépen,fincsi is volt nem csak guszta:-)

    VálaszTörlés
  11. Épp ma készülök pizzát sütni, jól fog a recept!
    A kislányod pedig tündéri!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Látogatotság: