Újabb díjak

Az a megtisztelés ért,hogy újabb díjakat kaptam,ebből az egyiket már meg kaptam előzőleg Kreatív bloger díj,most Eszter volt olyan kedves hogy nekem adta ezt a díjat,amit nagyon szépen köszönök Neki:-),de most még sem adnám tovább mert már előzőleg  annak rendje módja szerint tovább is adtam nagyon kedves embereknek, tovább már személy szerint senkinek nem adnám,hanem ajánlom  mindenkinek aki ide téved és megtisztel,hogy olvassa a blogomat.

----------------------------------------------------------------------------------------
"Szeretem a blogod-egy virtuális baráti ölelés"



A másik díj,vagy talán ez nem is díj,hanem egy kedves gesztus,egy Szeretem a blogod virtuális ölelés,amit két fantasztikus embertől kaptam,Gizitől,és Vikitől,amit nagyon szépen köszönök Nekik,nagyon megtisztelőnek érzem,hogy rám gondoltak ,és ezúton vissza is küldeném nekik ezt az ölelést,kedvességet amit felém,meg gondolom még nagyon sokunk felé nyújtanak:-)
Akkor jöjjenek a szabályok.
Küldd tovább öt embernek linkeld be a nevüket,és egy pár szóban írd le,hogy miért kedveled őket,a blogukat,és küldesz egy virtuális ölelést.Nagyon nehéz dolgom van ,mert mindegyik blog tartalmas,ötletes,és mindenhol szeretek bolyongani olvasgatni,de hát csak öt embernek lehet tovább adni,de én az öt emberen felül ezt a díjat is mindenkinek szeretném tovább adni,aki olvassa a blogomat és akinek én is olvasom a blogját.

Cakeni-akit hihetetlen kreatívnak gondolok,gyönyörű tortákat készít,már az első pár mondatban amikor írtunk egymásnak,kiderült,hogy rokonlelkek vagyunk,és biztos hogy nem csak virtuális barátság lesz

Margitka,aki tudom,hogy nem szereti ezt a díjazásokat,de én ennek ellenére még is megtisztelném ezzel a díjjal,mert nagyon szeretek a blogján olvasgatni,nézelődni,nagyon tartalmas és ötletes:-)

Ottis,akinél mindig nagyon sok finomságot találok  nagyon ötletes,és isteni krém receptjei vannak:-)

Latsia,akinél  sok különlegességet találok minidig,tartalmas a blogja ,nagyon kedves jó indulatú mindig van egy pár kedves szava mindenkihez akihez betéved.:-)

Chef Viki,akit nagyon kedvelek a humoráért,a sok-sok finomságért amit mindig talál nála az ember:-)

9 megjegyzés:

  1. De aranyos vagy, nagyon köszönöm :-)

    Én egész egyszerűen csak földig hajlok a kézügyességed előtt!

    VálaszTörlés
  2. Viki, nagyon szívesen:-)
    Zavarba ejtő amit mondasz:-))Nagyon köszönöm :-)

    VálaszTörlés
  3. Ditta!
    Nagyon aranyos és kitartó vagy! Köszönöm, hogy megint gondoltál rám! :-)
    Ölellek!

    VálaszTörlés
  4. Ditta ,drága barátnőm,nem találok szavakat,nagyon meghatódtam,én is úgy gondolom hogy ez a mi barátságunk nem marad csak ennyiben:)
    Ja és nagyon tetszik az új háttered,puszika:)

    VálaszTörlés
  5. Ditta, nagyon kedves vagy! Hát szerintem az összes díjat megérdemled ami körbejár, hiszen munkáid páratlanok!Köszönöm szépen az ölelést, igyekszem este továbbadni másoknak is, hogy örömet szerezzek nekik is!Puszi!

    VálaszTörlés
  6. Margitka nagyon szívesen:-)

    Ami köszönöm szépen kedves vagy:-)

    Cakeni,nagyon remélem én is:-),köszi szépen nekem is tetszik, a fejlécet Giza csinálta nekem:-)

    Otti,köszönöm szépen a kedves szavakat:-)

    VálaszTörlés
  7. Ditta, köszönöm szépen az ölelést, ezennel visszaölellek és köszönöm, hogy megismerhettelek itt a neten keresztül!:-)*

    VálaszTörlés
  8. Latsia ,nagyon szívesen,én is köszönöm:-)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Látogatotság: