Mustáros karaj-zöldséges rizzsel+díjak



Volt a fagyasztóban egy jó nagy karajom,és már nagyon régen volt mustáros karaj,így határoztam el a mai ebédre a mustáros karajt -zöldséges rizzsel.
A húst felszeleteltem ,megmostam.kiklopfoltam,sóztam borsoztam,egy kiolajozott tepsibe raktam,fokhagymát aprítottam rá megkentem mustárral,alufóliát tettem a tepsire  40 percig pároltam a húst a fólia alatt,mikor levettem a fóliát a tepsiről ,tejföllel megkentem a tetejét ,sajtot reszeltem rá ,és visszatoltam,már alufólia nélkül addig amíg a sajt megpirult rajta.
Közben megfőztem a rizst ,másik lábasban a zöldségeket vegetás vízben,amikor kész lett összekevertem a zöldséget a rizzsel. Nagyon finom volt,nem is tartott sokáig:-)

Hozzávalók:

1kg sertés karaj,csont nélkül(valamivel több volt)
6-7 gerezd fokhagyma
4-5 ek mustár
só ,bors
1 kispohár tejföl
10 dkg trappista sajt
25 dkg rizs
20dkg zöldségkeverék


Ismét kaptam egy  virtuális baráti ölelést,most Edó, és Pici Juci,volt olyan kedves,hogy megtisztelt ezzel a díjjal,amit nagyon szépen köszönök mind a kettőjüknek,nagyon kedvessek,hogy gondoltak rám:-)
Mivel,már megkaptam azt a díjat előzőekben,így most nem adnám tovább személy szerint senkinek,hanem ajánlom minden kedves blog társamnak,meg aki olvassa az oldalamat.

8 megjegyzés:

  1. Jaj ez nagyon finom! :) Gratulálok a díjhoz!

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a díjhoz!
    Fantasztikus az étel is :)

    VálaszTörlés
  3. Ez a fajta mustáros husi jó testvére lehet az enyémnek.

    VálaszTörlés
  4. Mary,tényleg az volt:-)Köszönöm szépen.

    Ami,köszi szépen!:-)

    4Gyerek igen tényleg lehetnek tesók nagyon fincsi lehet a tesója is:-)

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok a díjhoz!!!

    Szuper finomat főztél, nagyon guszta!! Most olyan éhes vagyok, hogy szívesen megvacsoráznám, és utána megkóstolnám azt a csodálatos szívtortát.:)

    Dittuska benézek ám mindennap hozzád, de van hogy nincs erőm írni. Ugye elnézed ezt a kis lazítást nekem.

    VálaszTörlés
  6. Giza,köszönöm szépen,persze,hogy elnézem Neked:-)))
    Az a szív torta engem is csábít,de sajna nem ettem belőle én sem:-)

    VálaszTörlés
  7. Dittus ! Szerintem ugye későn jöttem az üres tányérommal ???

    A mustáros husit én még méhzzel szoktam összekotyvasztani, nahát az még egy fenséges, de most ezt is elfogadom, csak érjen idő időben :)

    VálaszTörlés
  8. Vikuci,ha fél órával jöttél volna később mint ahogy elkészült ,már akkor sem jutott volna:-))Egy szemig megettük:-)
    Tudom ,én is szoktam olyat készíteni,de ahhoz nem szoktam,tejföl,és sajtot tenni:-)
    Majd legközelebb teszek félre Neked belőle:-)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Látogatotság: