Ország tortája 2012 Szabolcsi almás máktorta


Apukám születésnapjára elkészítettem 2012 Ország tortáját,a Szabolcsi almás mákos tortát.
A tortát az itt megtalálható recept alapján készítettem,mindent a leírtak szerint,és nem csalódtam benne,egy nagyon  finom torta lett a végeredmény,és szerintem egész szépre is sikerült :),mindenesetre,apukám nagyon örült neki,na és persze nagyon ízlett is mindannyiunknak :). Én nekem az első lapom egy picit leragadt,így a következő alá tettem sütőpapírt,nem a leírtak szerinti,lisztes olajos felületen készítettem.




4 megjegyzés:

  1. Ditta, ez olyan gyönyörű. Isten éltesse Édesapádat!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Gabi,apu nevében is,habár nem most volt,már egy pár hete,csak hát nem nagyon volt időm a blogra,így ez is elmaradt :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon-nagyon szép lett, és látszik is, hogy milyen finom! :) Utólag is Isten éltessen apukádat! :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Látogatotság: