Franciaország zászlója torta



Jó ideje nem készítettem már tortát,de most már azért egy picit talán  több időnk lesz a tortákra legalább is bízom benne,mert már hiányzik a tortázás nagyon, a mostani torta egy fiatal lány Franciaországból való hazaérkezésének a tiszteletére készült a barátnői lepték meg vele,az volt a kérés,hogy Franciaország zászlóját készítsem el.Így ránézésre,meg hallásra elég egyszerűnek tűnik,de azért el lehet kínlódni viszonylag egyszerűbb tortával is.Legfőképp a festéssel,vagyis a takarásával a színek között,kicsit össze is fújtuk a fehéret,de a végén meg lett oldva,a közepére nyújtottam egy fehér csíkot és ráragasztottam.A torta maga kakaós piskóta,csokis meggyes krémmel töltve.

8 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett az én amerikai zászló tortám ehhez képest....

    VálaszTörlés
  2. Dittus, csodálatos lett a torta!!! Na én még véletlenül sem gondolnám, hogy ezeket a remekműveket egyszerű lenne elkészíteni. Minden elismerésem a tied. Puszilom az egész családot!!:)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem tökéletes! Kár, hogy nem vagyok francia!:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett. Egyszerű torták is lehetnek nehezek ...

    VálaszTörlés
  5. Ügyesen megoldottad ezt a tortádat is! Nekem is tetszik! :-)

    VálaszTörlés
  6. Tejszínhab,remélem,hogy az volt,rajtam nem múlott:-)

    Solyi,megnéztem ,valóban szép lett a zászlótortád!

    Gizus,köszönöm aranyos vagy,én sokszor puszillak!:)

    Jucus köszönöm ,én nem bánom,hogy nem vagy Francia ,mert akkor nem tudnánk beszélgetni:-)

    Mary,köszönöm ahogy mondod sokszor kifog az emberen:-)

    Angi,köszi aranyos vagy!:-)

    Margitka köszönöm,örülök ha tetszik:-)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Látogatotság: