Focis torta


Ezt a tortát egyik barátunk apukájának a születésnapjára készítettem,az volt a kérés,hogy nagyon szereti a focit,és hogy egy nem túl nagy, egyszerű focis jellegű torta legyen .Így készítettem egy kerek tortát,az oldalát megpróbáltam úgy körbe vonni,mintha egy labda lenne,a tetejére meg egy picike foci pályát készítettem egy focis fiú figurával(ez sem lett a legjobb,de majd belejövök:-) ).Sütöttem egy kakaós piskótát,a belsejébe tejszínes csokoládékrém került,az oldalát és a figurát ,fondant-ból készítettem , a fű vajkrémből a pálya vonala royal -icingből készült.

13 megjegyzés:

  1. Kapus akarok lenni, oszt punk, tum :)))))))) Úgy beengednék minden gólt, csakhogy a fűbe haraphassak :)
    csudijó lett a tortád, mint mindíg :)

    VálaszTörlés
  2. Én is csak ámulok. MEgint. :)

    VálaszTörlés
  3. Klassz lett! Hogy van ehhez türelmed? Én már a figuránál feladtam volna, nemhogy kinyomkodjam azt a mezőnyi füvet... :D

    VálaszTörlés
  4. Az a fű nem semmi, meg maga a torta is, szuper:-))

    VálaszTörlés
  5. Az a fű...mint Viki: hadd harapjunk bele.
    Mi a baj az 56 éves focistával? Vígan elvan a labdával a hóna alatt.
    De azért maradok a kézilabdásnál, bár Apám focistát szeretett volna belőlem faragni.

    VálaszTörlés
  6. Ditta!Mibe szeretnél belejönni?Szerintem tökéletes ez a torta is!:-)

    VálaszTörlés
  7. A kézügyességed és a fantáziád egyszerűen bámulatos! Klaszz kis torta lett!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó lett! Hát türelmed az van :)
    nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  9. Viki,köszönöm aranyos vagy:-)))

    Pipacs,köszönöm szépen:)

    Egy csipet,amikor már a füvet kell nyomni az már csak hab a tortán:-)

    Gesztenye köszi szépen:-)

    4Gyerek,köszi,de azért lássuk be nem egy díj nyertes az a focista:-))De Neked kézilabdás lesz akkor,addig gyakorolok:-))

    Angi köszi szépen aranyos vagy:-)

    Nelli,Te is nagyon aranyos vagy,köszönöm:-)

    Életünk,és ételeink,köszönöm szépen:-)

    Bianka köszi kedves vagy:-)

    Egy pici,köszönöm,Te is tudod,hogy másképpen nem megy:-)

    VálaszTörlés
  10. Juci,köszönöm,kedves vagy:-)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Látogatotság: