Kézilabdapálya torta




Egy ismerősünk kért meg hogy készítsek neki egy kézilabdapálya tortát,mert a kolléganőjének lesz a születésnapja,és megszeretnék lepni,kérés volt még,hogy kapus poszton játszott a kolléganő,és így készítsek egy pici figurát,hát még nem nagyon készítettem soha,hát ilyen lett,majd a következő jobban sikerül:-),még kérés volt az is hogy egy járókeretet is készítsek:-)Sütöttem 2 vaníliás piskótát (ebből másfelet használtam fel),a belsejében puncs ízű krémet kértek ,a külsejét rumos vajkrémmel kentem be,a burkolat,és a díszítés fondant-tal készült,a vonalak a pályán royal-icingel készült,a kapufát,zebracsíkosra próbáltam festeni elölről,hogy kicsit hagy legyen csajosabb torta:-).
A puncs krémet úgy készítettem,hogy a tejet feltettem egy lábasban főni,közben a pudingport,egy pici tejjel,és cukorral csomómentesre kevertem majd hozzáöntöttem a fazékba a tejhez és sűrű krémmé főztem,majd hűtőfolyadékba tettem ,közben a vajat habosra kevertem,majd hozzáadtam a pudinghoz,és jó krémesre kevertem.
Hozzávalók:

3cs puncs puding por
1l tej
8ek cukor
25 dkg vaj,vagy margarin

11 megjegyzés:

  1. járókeret nélkül, más évszámmal ősszel én is kérek ilyent

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik!! A figura is jó pofa!

    VálaszTörlés
  3. Nem semmi!Nagyon kreatív vagy és gyönyörű munkáid vannak!Csak így tovább!

    VálaszTörlés
  4. Gesztenye annak örülök:-)

    4Gyerek akkor ezt meg is beszéltük,ősszel szállítom:-)

    Angi,köszönöm,hát ott van még mit gyakorolnom:-)

    Kriszta,köszönöm kedves vagy,igyekezni fogok:-)

    Családi tűzhely,köszönöm:-)

    Kiskukta,köszi szépen:-)

    VálaszTörlés
  5. Ügyes megoldás! a járókeret haláli ötlet!!!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon ötletesen megoldottad! Igazán örömet szereztél ezzel is, az biztos! :-)

    VálaszTörlés
  7. Fantáziád határtalan :), nagyon klassz lett!

    VálaszTörlés
  8. Juci,köszönöm:-)

    Margitka köszönöm,remélem volt öröm:-)

    Életünk,és ételeink,köszönöm,kedves vagy:-)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Látogatotság: